• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Als de dag begint met je broodje dat op de grond valt als je het uit de oven haalt, weet je dat je kunt zeggen: 'Het wordt weer zo'n dag...'

Even zitten.

Ik mag dit mens zooooo niet. Hopelijk neemt zij vanwege de overplaatsing echt ontslag..
    Werken met haar is echt onmogelijk.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

biebboek uitlezen, sportkleding aantrekken, biebboek terugbrengen, boodschappen doen, brunchen, 3 uur wachten, rondje hardlopen in het bos, avondeten opwarmen en meeting van morgen voorbereiden.

I got this.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

urgh anxiety, leave me aloneeeee

lychee is love, lychee is life

Ik mis je zo

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

**screams at brain**

brain is so tired tho :')

Dramatic

i'm so bored

Tijd voor koffie.

wauw. the anxiety and self-hate is loud today.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    wauw. the anxiety and self-hate is loud today.

charge ur phone im trying to send u digital love <3

Dramatic

Ik durf niemand om hulp te vragen. Ik ben zo bang een last te zijn. Ik ben helemaal gefucked

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Back to work, toch tussendoor maar het shorttracken gekeken 🫡

Such a useless spell.

O lord o lord o lord zo zenuwachtig 💀

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zijn jullie soms ook bang dat andere automobilisten je judgen als je ruitenwissers 'te snel' gaan of zijn jullie wel normaal?

Protect the people.

TW: rouw

Soms zinkt de realiteit weer in en dringt het tot me door dat ik je nooit meer zal zien. Dan breek ik opnieuw. Ik denk niet dat dat ooit voorbijgaat.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    TW: rouw

Soms zinkt de realiteit weer in en dringt het tot me door dat ik je nooit meer zal zien. Dan breek ik opnieuw. Ik denk niet dat dat ooit voorbijgaat.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.