• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Is het raar dat ik een beetje down ben, door het feit dat Qreaties gewoon anders aan voelt dan voorheen (quizlet)

Weinig activiteit? Vind het zo jammer en zonde. Vroeger werden de ene naar de andere boeken geschreven / gestart.

Overspoeld met reacties, kudos en abonnees op je verhaal.

Oh en dan de spotlight. Ja daar wilde je in staan want ja, meer lezers !

Ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd - ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd - ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd.

Deze docent enquête is helemaal ruk. Ik heb 7 klassen, aka 147 leerlingen ongeveer. Ze hebben maar 50 leerlingen gevraagd waarvan de meeste dus uit m'n twee lastige groepen komen. Mn favoriete klas en mijn mentorklas? Die hebben mij niet beoordeeld. Het resultaat? Helemaal schijt.

Ik twijfelde al of ik wel goed genoeg ben, en ik weet dat alle factoren erop wijzen dat dit niet representatief is en toch doet dit me echt pijn.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home