• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Is het raar dat ik een beetje down ben, door het feit dat Qreaties gewoon anders aan voelt dan voorheen (quizlet)

Weinig activiteit? Vind het zo jammer en zonde. Vroeger werden de ene naar de andere boeken geschreven / gestart.

Overspoeld met reacties, kudos en abonnees op je verhaal.

Oh en dan de spotlight. Ja daar wilde je in staan want ja, meer lezers !

Ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd - ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd - ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd.

Deze docent enquête is helemaal ruk. Ik heb 7 klassen, aka 147 leerlingen ongeveer. Ze hebben maar 50 leerlingen gevraagd waarvan de meeste dus uit m'n twee lastige groepen komen. Mn favoriete klas en mijn mentorklas? Die hebben mij niet beoordeeld. Het resultaat? Helemaal schijt.

Ik twijfelde al of ik wel goed genoeg ben, en ik weet dat alle factoren erop wijzen dat dit niet representatief is en toch doet dit me echt pijn.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd - ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd - ze hebben alleen m'n twee lastigste groepen gevraagd.

Deze docent enquête is helemaal ruk. Ik heb 7 klassen, aka 147 leerlingen ongeveer. Ze hebben maar 50 leerlingen gevraagd waarvan de meeste dus uit m'n twee lastige groepen komen. Mn favoriete klas en mijn mentorklas? Die hebben mij niet beoordeeld. Het resultaat? Helemaal schijt.

Ik twijfelde al of ik wel goed genoeg ben, en ik weet dat alle factoren erop wijzen dat dit niet representatief is en toch doet dit me echt pijn.

🫂🫂
    Ohh, dat is zo rot! Vooral als je dan weet dat het resultaat skewed is, maar het gevoel blijft hangen. :<

Caution first, always.

Deze Spelen met schaatsen... whiplash

Protect the people.

Ze dachten dat mijn sollicitatiebrief AI was (no_chears) want er stonden bijzondere zinnen in. Wat moet ik daar nou van denken :')

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Lysander schreef:
    (...)
    🫂🫂
    Ohh, dat is zo rot! Vooral als je dan weet dat het resultaat skewed is, maar het gevoel blijft hangen. :<

Thanks ❤️ Jaa pff het is soms zo moeilijk om zulke dingen los te laten.

----
    ----
    Hoezo ben ik nu alweer verkouden/ziek? Ik was er net een week vanaf :(
    Het kwam ook echt extreem snel opzetten ineens.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

moeeeeee

maar, m'n huisgenoot en hospita zijn in mijn val getrapt **Grinch face** Ik kook altijd in grote batches zodat ik spul kan invriezen, dus toen ik klaar was even een appje gedaan in de groepsapp of er nog mensen moesten eten en dat ze welkom waren om een bordje mee te pikken. in mijn vorige huis at iedereen zowat elke dag samen en hier dus noooit. Tot vandaag, want ineens zaten we met drie aan tafel. gottem :Y) sommige gewoontes kan je expres ontwikkelen ehehehe. manifesteren kan je leren

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Omfg leer lezen

Zelfs ouders falen op begrijpend lezen (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Welp, regretting past decisions chapter 457

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oké, ik moet toch echt wennen aan deze team switch en met anderen meer samenwerken. Maar.. de 'hoofd' van volgspotten is blij met mij en wilt mij bij een andere productie hebben. Somehow. Gek om te horen, maar tof!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

nog steeds moe, maar voldaan.

sorry voor de spam maar: onbezongen voordeel van een ietwat rommelige kamer: de kat die zichzelf bezig houdt met het vangen van het badeentje heeft extra obstakels en sokken om mee te dealen. enrichment.

Great… Eerst lekt een lab (bevolkingsonderzoek) al mijn gegevens en nu een provider. Krijg ik wéér een bericht waarin staat dat je zelf maar goed moet opletten. De verantwoordelijkheid wordt opnieuw bij mij neergelegd.

Het is goed dat ze eerlijk zijn over wat er is gebeurd, en misschien is niet alles te voorkomen. Maar voor mij voelt het ook erg makkelijk dat dit kan gebeuren zonder dat er enige gevolgen voor hen zijn.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    Great… Eerst lekt een lab (bevolkingsonderzoek) al mijn gegevens en nu een provider. Krijg ik wéér een bericht waarin staat dat je zelf maar goed moet opletten. De verantwoordelijkheid wordt opnieuw bij mij neergelegd.

Het is goed dat ze eerlijk zijn over wat er is gebeurd, en misschien is niet alles te voorkomen. Maar voor mij voelt het ook erg makkelijk dat dit kan gebeuren zonder dat er enige gevolgen voor hen zijn.

Kreeg vannacht ook een mail dat mijn gegevens betrokken zijn. Echt heel kut, want je kan met die gegevens dus ook heel makkelijk allerlei dure abonnementen etc afsluiten… en zie er dan nog maar vanaf te komen als o.a. je paspoortnummer of rijbewijsnummer ter verificatie zijn ingevuld… vind het doodeng hoe er met data/gegevens wordt omgegaan…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Kreeg vannacht ook een mail dat mijn gegevens betrokken zijn. Echt heel kut, want je kan met die gegevens dus ook heel makkelijk allerlei dure abonnementen etc afsluiten… en zie er dan nog maar vanaf te komen als o.a. je paspoortnummer of rijbewijsnummer ter verificatie zijn ingevuld… vind het doodeng hoe er met data/gegevens wordt omgegaan…

Ja precies, dit dus. Dat deze gegevens op straat liggen, vind ik erg zorgelijk. Vooral een paspoort- of ID-nummer. Bij het bevolkingsonderzoek is zelfs ook mijn BSN-nummer gelekt. Dit zijn uiterst gevoelige gegevens, en het voelt voor mij alsof ze hier erg makkelijk mee wegkomen door een melding te maken bij de AP en ons een bericht te sturen dat we waakzaam moeten zijn.

Wat kunnen wij dan nog doen als deze gegevens misbruikt worden? Wij kunnen ook niet alles voorkomen, en deze gegevens hadden in de eerste plaats überhaupt niet op straat mogen belanden.

Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je geen recht hebt op een nieuw paspoort en/of een nieuw BSN wanneer deze gegevens zijn gelekt. Ik begrijp best dat je te maken hebt met veel administratieve rompslomp, maar kom op, in zo’n situatie moet er een uitzondering gemaakt kunnen worden.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said