• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Ringwraith schreef:
    Ingebroken bij ons ):
    Gelukkig alleen zo'n 200 aan contant weg, maar leuk is anders.

Bij ons in de tuin: speedpedelec ergens achteraan in de tuin achtergelaten, maar de motto hadden ze wel mee. Gelukkig wilde dat ding niet starten en hebben ze hem twee straten verder laten liggen... Nu wel een gat in onze omheining geknipt. Wonder boven wonder is de hond er niet door gekropen voor we door hadden dat het er was.
    Fucking eng gevoel om te weten dat er 's nachts mensen op je eigendom zijn geweest en dat de achterdeur niet vast was.

Mijn brein breint zoals het breint.

Arme Ilia Malinin, echt 'n vrijdag de 13e voor hem 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ugh ik heb een foutje gemaakt maar ik weiger de helft uit te halen om het te corrigeren.

Les in perfectionisme loslaten dan maar

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Me: Valentijnsdag is commercieel en dom.
    Me, na het ontvangen van boeket rode rozen: 🥰🥰🥰

Okay dus maar 1 dag ziek en verhoging en nu ben ik alleen nog aan het snotteren? Dit voelt verkeerd, wat is het addertje onder het gras? Als ik ziek ben dan ben ik minstens 4 dagen ziek.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home