• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Morgen geen dansen, sad ):

Protect the people.

Incompetente idioot en idioot zorgstelsel

Omnia mutantur, nihil interit

Yooooooo waar de fuck zijn m'n handschoenen gebleven sinds m'n verhuizing vorig jaar

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

As I said: It's always the one with pride & ambition.
    Or the one with: creativity & wit.
    There’s no in-between, lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sure, sneeuw ziet er mooi uit. Maar geef mij maar theater sneeuw over dit..
    En natuurlijk kucht er nu iemand constant in de tram tegenover mij. Al had ik maandag misschien toch meer moeten proberen om te komen en had ik het misschien ook via signal moeten sturen en niet enkel via mail.. maar ik twijfelde omdat mijn og leidinggevende er niet is nu. Voor nu heb ik gisteren laten weten dat ik er misschien later ben vandaag, afhankelijk van NS. Dus we'll see how it goes. Want ik ga niet rijden met dit weer. (Dit weekend wel nog gedaan, maar shh.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

🎶let's see how far we've we'll come🎶

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nee, de agenda is alleen voor "intern gebruik", wie zijn wij - de buren?

Omnia mutantur, nihil interit

Eindelijk een nieuwe laptop. Hopelijk is een beetje motivatie om te schrijven inbegrepen in dat pakket. (cat)

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ah yes, thuiswerken en denken 'ik ga wat aan m'n dice doen!' en vervolgens naar buiten kijken en beseffen dat je hele natte voeten gaat hebben gezien je geen schoenen hebt die door deze laag sneeuw heen kunnen wandelen... Waar zijn m'n snowboots en rubber laarzen als je ze nodig hebt

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Derks schreef:
    (...)

Lotgenoot hier 🙋🏼‍♀️

Ja, het is toch echt mega vervelend? :c

[ bericht aangepast op 7 jan 2026 - 10:15 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Whahahhahahaha niet een collega die voor alle projectrunners de deadline een week vervroegt zodat áls er uitloop is (gebeurt bij bepaalde mensen vaker dan bij andere) de deadline voor de opdrachtgever alsnog gewoon gehaald kan worden :'D Wat een queen, ik ga dit zelf ook doen in het vervolg

Dramatic

TW tphobia

Wanneer je al een slechte dag hebt en een rando piece of shit op YT ook nog een anti-trans profielfoto heeft om je eraan te herinneren hoeveel mensen op de wereld ook tegen je bestaan zijn lol. Fucking kutleven.

Caution first, always.

Lysander schreef:
    TW tphobia
    Wanneer je al een slechte dag hebt en een rando piece of shit op YT ook nog een anti-trans profielfoto heeft om je eraan te herinneren hoeveel mensen op de wereld ook tegen je bestaan zijn lol. Fucking kutleven.

*hug*

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    (...)

Ja, het is toch echt mega vervelend? :c

Absoluut, en zo weinig over bekend verder. Baal er echt van, maar goed, inmiddels al 9 jaar going strong

Zit je dan met je goede gedrag, in je eentje op de redactie en dan komt er bericht dat er niks gedrukt wordt vandaag omdat het onverantwoord is volgens de verspreider haha.

Ach ja, gratis verwarming en gratis onbeperkt thee. Zit liever hier dan thuis, dat scheelt.