• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

WAAROM BEN IK NOG STEEDS LICHT GEÏNTIMIDEERD DOOR TIENERS HET IS NIET EERLIJK IK BEN EEN STUK OUDER WAAR IS MIJN NATUURLIJK OVERWICHT WAT GEBEURT ER ACHTER HUN OGEN

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    WAAROM BEN IK NOG STEEDS LICHT GEÏNTIMIDEERD DOOR TIENERS HET IS NIET EERLIJK IK BEN EEN STUK OUDER WAAR IS MIJN NATUURLIJK OVERWICHT WAT GEBEURT ER ACHTER HUN OGEN

Niet zo veel volgens mij, als ik de tieners in mijn omgeving af en toe zo zie :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Niet zo veel volgens mij, als ik de tieners in mijn omgeving af en toe zo zie :')

De jongen naast me in de bus was de snapchat kaart aan het bestuderen en ik dacht vooral 'ik ben blij dat het vroeger niet normaal was om altijd te weten waar je vrienden zijn'

can't believe this is me

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

De jongen naast me in de bus was de snapchat kaart aan het bestuderen en ik dacht vooral 'ik ben blij dat het vroeger niet normaal was om altijd te weten waar je vrienden zijn'

can't believe this is me

Oh dear god, lekker big brother gevoel ook dat iedereen altijd je locatie checkt

Catmint schreef:
    (...)

Oh dear god, lekker big brother gevoel ook dat iedereen altijd je locatie checkt

Toch?? Ik dacht echt, waarom zou je dit willen? Dit had me zóveel stress gegeven

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Toch?? Ik dacht echt, waarom zou je dit willen? Dit had me zóveel stress gegeven

Tja, het is wel dé telefoongeneratie. Ik zit alleen te doomscrollen, maar die zijn zo gefocust op wie wat doet en posten en updates en likes en zelfs eraan denken maakt me al stressy

Pffff dat hele “helen” is echt het engste wat ik ooit gedaan heb

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ga ff in een hoekje huilen. Ik dacht dat ze in Nederland zou blijven en zeker nu ze eindelijk een huisje had gevonden zodat ze kon gaan scheiden van haar man, maar nu twijfelt ze overal weer aan en is er een kans dat ze weg gaat. Daar gaat m'n enige vriendin die ik nog regelmatig irl zie als ze idd weggaat...

Hdahdggaaggdkaakdnenwbsn MENS houd op met ons leuke werk te willen doen voor twee keer ons salaris en geef gewoon onderwijs

en houd vooral op met je overal mee bemoeien en had dan lekker op onze vacature geschreven!!!!

[ bericht aangepast op 8 jan 2026 - 10:59 ]

Omnia mutantur, nihil interit

QGIS blijft crashen en ik verlies iedere keer zooooo veel tijd hiermee, helemaal vreselijk

Dramatic

Nou, zin in, morgen online lesgeven ):

Protect the people.

Ik was duidelijk te voorbarig deze ochtend toen de spierpijn nog niet gesetteld was... Alleen denk ik dat ze pijn doen door mijn kine-oefeningen en niet door de sport (':

Mijn brein breint zoals het breint.

O mijn god, eindelijk een klein beetje hoop. Ik had dit echt nodig. (':

Caution first, always.

WillByers schreef:
    (...)

*hug*

(heart2)

Caution first, always.

Misschien is het met deze droge keel wel de beste keuze om vandaag online musicalles te doen. Maar dan mis ik er zo veel deze maand /:
    En ik was anyway beter vandaag thuisgebleven, want het voelde een beetje redundant dat ik er nu bij zat. Maar ov heen en terug of hotel scheelt weinig.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn