• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Gelukkig nieuwjaar Q!

Ik word elk jaar ZO gelukkig van het Nieuwjaarsconcefrt (ik ben in die zaal geweest én heb daar een concert van het Concertgebouworkest mogen meemaken!!!), maar dit jaar word ik er nóg vrolijker van. Een relatief jonge Canadese dirigent die getrouwd is met een man, allemaal hippe nieuwe dingen doet tijdens het concert (treinfluitje, petje op, orkest laten zingen), een oorbel en tatoeages heeft EN voor het eerst stukken van TWEE vrouwelijke componisten laat horen. Ge-wel-dig.

Protect the people.

Lowkey wanna do matching usernames again. Anyone wanna be the Suzie Poo to my Dusty Bun? (wbw)

|| You can’t die ’cause I can’t deal with it again ||

Ik moet uiterlijk om twee uur opstaan en ontbijten.

Tijd voor koffie.

Omatikaya schreef:
    Ik word elk jaar ZO gelukkig van het Nieuwjaarsconcefrt (ik ben in die zaal geweest én heb daar een concert van het Concertgebouworkest mogen meemaken!!!), maar dit jaar word ik er nóg vrolijker van. Een relatief jonge Canadese dirigent die getrouwd is met een man, allemaal hippe nieuwe dingen doet tijdens het concert (treinfluitje, petje op, orkest laten zingen), een oorbel en tatoeages heeft EN voor het eerst stukken van TWEE vrouwelijke componisten laat horen. Ge-wel-dig.
    Oké, toevoeging. Tijdens de toegiften (elk jaar dezelfde) liep hij bij de Radetzkymars vrolijk het publiek in, ging hij daar mensen laten klappen en zo. En toen het bijna klaar was zat zijn MAN in het orkest en ging die meespelen en gaf hij hem toen ze nog bezig waren gewoon een kus in de nek. Wat een geweldige man. Yannick Nézet-Séguin you have my deepest respect 💕😍

Protect the people.

Stranger Things inspired RPG?????

Obsessed and I have thoughts

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Stranger Things inspired RPG?????

Obsessed and I have thoughts

*heavy breathing*

Do it

AAAAAAAAAARGHHHHhh.

Zo. Dat moest er uit.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik ben achteraf geïrriteerd. Deze ex tegenkomen tijdens het stappen was initieel gezellig, maar ik wist niet dat hij de hele avond zou blijven plakken, tussen mij en andere mensen in zou gaan staan als ik maar met iemand anders sprak, zich stomdronken zou drinken en me vervolgens zou vastgrijpen tijdens het lopen om me niet meer los te laten tot we bij zijn fiets waren, die ik nota bene van het slot heb gehaald en op de weg heb gezet. Omdat hij zo zat was, maar ook omdat hij, ondanks dat ik had gezegd dat ik niet bij hem ging slapen eerder, hij stellig zei dat hij niet hoefde te fietsen omdat hij bij mij bleef slapen. Waarop ik weer heb geantwoord nee, ik ga lekker naar bed. Vervolgens ben ik ook pissig, want als er iemand zo zat is, wil ik eigenlijk niet dat ze alleen naar huis gaan, maar deze man bleef ervan overtuigd dat we samen naar een van onze huis zouden gaan, en toen ik het minste wat ik kon doen voorstelde, namelijk dat hij een berichtje zou sturen als hij veilig thuis was aangekomen, ging hij daar flauw over doen. Geeft mij geen goed gevoel om een stomdronken persoon alleen naar huis te laten gaan. Maar als het me letterlijk niet lukt om duidelijk te maken dat het niet gaat gebeuren en ik meerdere malen bij mijn middel word gegrepen om me naar hem toe te trekken zonder dat ik daarom heb gevraagd kan ik niet veel meer doen zonder dat ik mezelf in een oncomfortabele positie breng. Ik ben echt geïrriteerd. En ik ben boos. Dat zoveel mannen zich gewoon zomaar, te pas en te onpas gerechtvaardigd voelen in me aanraken, vasthouden, opeisen. Ik ben een mens, geen hebbedingetje dat je snel uit de etalage moet halen. Maar ik krijg dat gevoel wel heel erg van hoe bekende en onbekend mannen met me omgaan.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 16:39 ]

Tijd voor koffie.

"Denk je nog wel eens aan ons" terwijl we een sigaretje roken met mijn vrienden tussen het dansen door om twee uur in de nacht, continu me naar hem toetrekken terwijl ik me gewoon aan het vermaken ben in de bar, nog veel meer. We hebben drie of vier jaar geleden wat gehad, een maand of negen. En dan nu de hele avond zo claimerig doen. Ugh, ik ben eigenlijk echt niet amused.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 16:47 ]

Tijd voor koffie.

Serie uit. Hyperfixation hole (no_chears) nothing interest me anymore. Nothing matters.

Ekko schreef:
    Serie uit. Hyperfixation hole (no_chears) nothing interest me anymore. Nothing matters.

Nu kan je aan Welcome to Derry beginnen!

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Nu kan je aan Welcome to Derry beginnen!

*angry hisses*

Vecna over IT always. (cat)

Spotify beveelt mij een playlist aan: goblincore

Dus ik check de lijst en m'n halve 2025-afspeellijst staat erin.

Ben ik een Goblin????

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wow, voor het eerst best wel moeite met verhuizen en vooral; de nieuwe plek als thuis aan laten voelen. Denk ook grotendeels omdat ik atm nog echt een ruimtegebrek heb en dr wat planken opgehangen moeten worden en ik dan pas ook mn kleding echt goed kwijt kan enzo

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime