• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

im going insaneeee where's that one book i read!!! aaahhhhh all i have is a vague memory hnnnnggg

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    im going insaneeee where's that one book i read!!! aaahhhhh all i have is a vague memory hnnnnggg

Share the memory! Maybe the mivehind hivemind can help

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik ben zo zo behaaglijk

Tijd voor koffie.

Waarom kan ik nu nooit een bullshitvrije vrijdag hebben :C ELKE vrijdag is er wel een aannemer of deskundige die moeilijk doet of me door hun mail laat denken: wtf went wrong?
    Why can't I count down to weekend in peace :'(.

[ bericht aangepast op 9 jan 2026 - 14:58 ]

Dat online lesgeven was eigenlijk best wel oké. Maar niet vaker aub lol

Protect the people.

Nog een uur.
    Time is so slow today.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

geïrriteeeerd: ik doe zó mijn best, waarom wil het schrijven nou niet lukken? brein uit en gaan; maar tot dusver is het alleen maar dezelfde paragraaf opnieuw en opnieuw en opnieuw :c

Werken in de forensische zorg is zo leuk, maar zo intens. Ik heb eigenlijk de hele week het gevoel gehad dat ik onbekwaam ben. Ik kan deze week slecht tegen ad-hoc situaties of bureaucratisch geneuzel en als ik deze week de tijd neem om te typen doet een slak er minder tijd over dan ik. Misschien ook tijd om Vitamine D bij te slikken met dit weer...

[ bericht aangepast op 9 jan 2026 - 17:59 ]

Leodh schreef:
    geïrriteeeerd: ik doe zó mijn best, waarom wil het schrijven nou niet lukken? brein uit en gaan; maar tot dusver is het alleen maar dezelfde paragraaf opnieuw en opnieuw en opnieuw :c

i. fucking. slayed. the. paragraph.
    scene af. goddank

Ik zei alleen dat ik haar headset (aka porto) heb, niet dat ik bij haar was.. whoops. Well. Dit communiceren is work in progress anyway. Hopelijk zien ze dat ook in en hebben ze daar begrip voor.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nu echt ingeburgerd als Stadjer ⚽️

Protect the people.

Meh

Tijd voor koffie.

still not writing (':

Mijn brein breint zoals het breint.

somehow te wakker om te kunnen slapen (?? om dit tijdstip??) maar tegelijkertijd ook weer te slaperig om ook weer echt iets te kunnen doen? :W

Pffff wat een poepnacht

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain