• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

[quote=6905541]Catmint schreef:
    (...)

Same (alleen heb ik geen vakantie gehad, maar vraag mezelf wel hetzelfde af)[/quote

Snorted than giggled :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

TW rouw verdriet diagnoses

Het gaat helemaal niet om mij. Dit is niet mijn verhaal. Maar deze man is zo'n force of goodness, zo'n vaderfiguur voor mij en een oude, dierbare vriend van onze familie. Het hele gezin was zo betrokken tijdens ons rouwproces, zulke liefdevolle mensen. Dat hij dan nu dezelfde diagnose en prognose als mijn vader heeft gekregen... ik ben kapot. Ik kan alleen maar huilen. Al mijn eigen herinneringen komen weer terug en bij ieder beeld denk ik "en nu gaan zij hetzelfde meemaken". They don't deserve this, god.

Mijn eigen verdriet om hem, mijn verdriet voor wat deze familie moet doormaken en mijn oude rouw om mijn eigen vader - het is een ingewikkelde, verstikkende cocktail van emoties.

god I don't want to grieve another person

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ekko schreef:

Het gaat helemaal niet om mij. Dit is niet mijn verhaal. Maar deze man is zo'n force of goodness, zo'n vaderfiguur voor mij en een oude, dierbare vriend van onze familie. Het hele gezin was zo betrokken tijdens ons rouwproces, zulke liefdevolle mensen. Dat hij dan nu dezelfde diagnose en prognose als mijn vader heeft gekregen... ik ben kapot. Ik kan alleen maar huilen. Al mijn eigen herinneringen komen weer terug en bij ieder beeld denk ik "en nu gaan zij hetzelfde meemaken". They don't deserve this, god.

Mijn eigen verdriet om hem, mijn verdriet voor wat deze familie moet doormaken en mijn oude rouw om mijn eigen vader - het is een ingewikkelde, verstikkende cocktail van emoties.

Sending the biggest hug ❤️❤️

Dramatic

Bedplankjes zitten vastgeschroefd, heb er nog een stuk of 7 over maar dat maakt niet uit.

Nu ergens komende dagen nog de lamp vervangen en m'n matras erop tillen en de ombouw maken zodat hij er niet af glijdt.

En dan is na een jaar eindelijk m'n bed af. 💛

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ekko schreef:

Wat een nare situatie. Dikke knuffel! ❤️

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ekko schreef:

Heel veel sterkte voor jou ❤️

Omnia mutantur, nihil interit

Ekko schreef:

Big hug for you. Heel veel sterkte lieverd 🤍🫂

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Okay die cute buurman is hoogstwaarschijnlijk single. Wordt dit mijn jaar dan eindelijk? 🙏🏼

Ik heb zoals altijd alweer 100 verschillende scenarios bedacht, maar dit zal wel weer eindigen zoals altijd: niets daarvan gebeurd (en hij ziet mij waarschijnlijk niet eens staan) but we'll keep on dreaming.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Act 1 van m'n draft herlezen en 4 kantjes (a4-papier) volgeschreven + notities in de kanten gemaakt. Ga ik doorlezen nu of ga ik nu starten met herschrijven? Idk yet...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Het is zo fucked up he, ik ben echt gemotiveerd als ik eenmaal bezig ben met dingen, maar dat beginnen... fuck.

Mijn brein breint zoals het breint.

Eén vlokje sneeuw en zelfs MijnNS ligt eruit. Wilde het beginstation van mijn traject aanpassen, maar dat gaat nu niet ☹️

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik kan er echt niet tegen dat je het altijd op mij steekt. Ik wilde inderdaad pp tijd vertrekken voor het verkeer, maar JIJ wilde om 6.45 vertrekken om af te drukken.

Doe alsjeblieft niet bij collega's alsof het mijn rare kronkels zijn.

Mijn brein breint zoals het breint.

Een AI video tegenkomen die op eerste gezicht zo fucking realistisch is dat echt 99% van de mensen die een reactie achter hebben gelaten, het totaal niet doorheeft.
    Ik vind de wereld fr niet leuk meer, dit is eng. Sorry hoor, maar waar stopt dit? Het idee dat er nu kinderen opgroeien in een wereld waar fucking alles wat ze zien fake kan zijn, waar kunst straks geen fuck meer betekent, waar spullen die je in de winkels koopt designs hebben die er maar gewoon op gekwakt zijn door zielloze bedrijven die geen artists willen betalen, waar je niet meer kan vertrouwen wat je ziet of dat wat je koopt gemaakt is door mensen. What the fuck.

TW

Naast alles wat er in mijn eigen leven speelt, helpt deze dystopische hellscape echt niet mee en het wordt alleen maar erger. I truly want to get off deze klotewereld.

Caution first, always.

Also, ik moet echt ECHT leren om niet meer op YT shorts te klikken. Ze zijn echt de grootste tijdverspilling ooit en de meeste AI slop die ik tegenkom zit in shorts.

Caution first, always.

Nu al zin in m'n halfjaarlijkse 'je moet stoppen met energy te drinken'-preek vanmiddag bij de tandarts. En om te beslissen of ik nog iets wil laten doen aan m'n overbeet die terug is gekomen nadat ik al een beugel heb gehad.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen