• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Wauw. Ik snap je het prettig vind om vroeg thuis te zijn (en dat heeft ook mijn voorkeur), maar ik vind om kwart voor acht opstaan al vroeg. Laat staan alle uren waar een zes in zit. Fijn dat je een manier gevonden hebt die voor je werkt, ook al ben je eigenlijk niet zo'n vroege vogel! Mag ik vragen hoe laat je dan gaat slapen??

Honestly, you don't want to know :')

Half 1 pas meestal, iets met revenge time en lezen. Moet wel zeggen dat als ik echt moe ben het lezen skip of eerder het boek weg leg, gezien ik wel in een auto stap 's ochtends en graag levend eruit stap. En voor nu gaat het prima, maar over een paar jaar mss niet meer gezien ouder worden ook vaak betekent meer slaap nodig. M'n vriend gaat om half 10 al slapen, maar die moet dan ook 2 uur rijden soms en ik maar een halfuurtje. Is it healthy what I do? Probably not, maar ik word denk ik ongelukkiger van minder tijd hebben om te doen wat ik wil doen of het uit te stellen en mezelf dan te haten dat ik heb zitten doomscrollen oid dan van te weinig slaap.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

ik heb HONGER maae er ligt een kat op schoot te slapen dus per de genevaconventies mag ik niet bewegennnnnnn

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Morgen thuiswerken dus. Wat is dit weer ineens??? We hebben al 5 jaar met fatsoen geen sneeuw gezien en nu krijgen we dit ineens???

Jaaaaaaaa mijn allereerste tattoo is gezet

Change is for weirdos ~ Niall Horan

AHHHHHHH. Dit boek doet zoveel PIJN, BRO.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Catmint schreef:
    Morgen thuiswerken dus. Wat is dit weer ineens??? We hebben al 5 jaar met fatsoen geen sneeuw gezien en nu krijgen we dit ineens???

LOOL same, maar dan afstandsonderwijs geven. Blij dat ik maar 1 lesuur heb, want ik heb vandaag pas tijd na 21u (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Catmint schreef:
    (...)

Honestly, you don't want to know :')

Half 1 pas meestal, iets met revenge time en lezen. Moet wel zeggen dat als ik echt moe ben het lezen skip of eerder het boek weg leg, gezien ik wel in een auto stap 's ochtends en graag levend eruit stap. En voor nu gaat het prima, maar over een paar jaar mss niet meer gezien ouder worden ook vaak betekent meer slaap nodig. M'n vriend gaat om half 10 al slapen, maar die moet dan ook 2 uur rijden soms en ik maar een halfuurtje. Is it healthy what I do? Probably not, maar ik word denk ik ongelukkiger van minder tijd hebben om te doen wat ik wil doen of het uit te stellen en mezelf dan te haten dat ik heb zitten doomscrollen oid dan van te weinig slaap.

Wauw, ja nee maar ik snap het heel goed. Ik bleef altijd tot drie uur op, maar nu merk ik gewoon dat ik dat niet meer kan gecombineerd met om 9 uur op kantoor zijn. Dus nu ga ik nog steeds te laat slapen, maar het tijdstip dringt zich uit noodzaak steeds verder terug. Toen het nog wel lukte, kreeg ik het echt niet voor elkaar om dat te veranderen. Soms gebeuren dingen gewoon en gaat dat pas anders als het niet meer kan. Als het werkt, dan werkt het en anders merk je het vanzelf.

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Wauw, ja nee maar ik snap het heel goed. Ik bleef altijd tot drie uur op, maar nu merk ik gewoon dat ik dat niet meer kan gecombineerd met om 9 uur op kantoor zijn. Dus nu ga ik nog steeds te laat slapen, maar het tijdstip dringt zich uit noodzaak steeds verder terug. Toen het nog wel lukte, kreeg ik het echt niet voor elkaar om dat te veranderen. Soms gebeuren dingen gewoon en gaat dat pas anders als het niet meer kan. Als het werkt, dan werkt het en anders merk je het vanzelf.

Nou precies dat haha. Heb altijd al een handje gehad van "te laat" gaan slapen en heb dat toen ik ben gaan werken ongeveer omgetoverd naar nog een uur lezen voordat ik ga slapen om door m'n monsterlijke voorraad boeken heen te komen. En nu gaat het gewoon nog. En als ik merk dat ik toch te moe ben 's ochtends ga ik die avond wat eerder slapen en dan is het ook goed.

Vannacht 7 cm sneeuw, okay, in het slechtste geval pak ik morgen dus de mountainbike. Heb ik zin om 15 km door de blubber te fietsen? Nee, maar er moet wel gewoon een krant gemaakt worden dus mijn afspraak moet doorgaan en dat gaat een beetje lastig als ik er zelf niet ben in het geval dat de trein niet rijdt.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben ziek en lag vanochtend dus nog iets langer te scrollen op mijn telefoon. Mijn hond sloeg werkelijk met haar pootje m'n mobiel uit mijn klauwen en ging daarna met van die samengeknepen, lieve oogjes, platte oortjes en een kwispelende staart onderdanig naar me kijken omdat ze wist dat dat niet netjes is (zoals op het gifje - die hond lijkt zelfs op mijn hond). She was so real for that, though. Meteen die kuttelefoon weggelegd hhh.

hodie mecum eris in paradiso

Goede voornemen: conditie opbouwen.

In de praktijk: griep.

En niet normaal hoe hoog mijn hartslag nu is pff. Kut ontregeld zenuwstelsel.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Okay echt geen donder gedaan op werk vandaag behalve dat ding waar in al een tijd tegenop zie. Verklaart niet wat ik met mijn overige uren vandaag heb gedaan maar y'know, a win is a win? :'D

Dramatic

Deze vrouw wil maar niet snappen dat ik niks met de operationele kant te maken heb.
    Ik maak gewoon je factuur, voor de rest weet ik van stenen!

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Lol, de steamdeck wil niet verbinden door wifi-shit en mijn vriend (een IT-er) komt er zot van, maar dit is mijn leven (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik moet echt beter voor mezelf gaan zorgen argh 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly