• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Ik moet echt even goed voor mezelf gaan zorgen en lief doen voor mezelf, maar where to fucking start?

Dit weekend heb ik vrij, dus alle tijd, en ik ben m'n telefoon na de decembermaand meer dan zat dus ga zoveel mogelijk proberen offline te zijn.

Maar ja. Waar begin ik met mijn leven op orde krijgen?

Ik heb gisternacht en afgelopen nacht in ieder geval alvast twee wasjes gedraaid en opgehangen (nu hopen dat het droogt). Scheelt toch weer wat rommel in huis. Maar ja, het is niet alsof alles dan ineens klaar en opgelost is. ☹️

Al kan ik op deze voet ook niet verder.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb echt het gevoel dat ik mijn hele leven verneukt heb lmao

Caution first, always.

overwhelmed, ignoring literally any and all texts, financially stupid, haven't cleaned in a month because executive dysfunction is kicking my ass, hypefixated on useless crap

Yea no 2026 is gonna be my redemption year :W (clown)

[ bericht aangepast op 2 jan 2026 - 23:47 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ekko schreef:
    overwhelmed, ignoring literally any and all texts, financially stupid, haven't cleaned in a month because executive dysfunction is kicking my ass, hypefixated on useless crap

You got this, het komt goed. Stukje voor stukje. ❤️

Omnia mutantur, nihil interit

Dinsdag -10°C?????

*Huilt in enkelglas*

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lysander schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat ik mijn hele leven verneukt heb lmao

You didn’t. Er is altijd genoeg tijd om opnieuw te beginnen of een doorstart te maken. Maar eerst even balen mag ook.

Ekko schreef:

You can do it! Het is letterlijk twee januari, je mag nog even een moment nemen.

[ bericht aangepast op 3 jan 2026 - 0:01 ]

Tijd voor koffie.

Het is net alsof ik in een wintersportgebied wakker werd, zelfs de bomen hebben een dikke laag sneeuw.

Wtf...

Temeraire schreef:
    Wtf...

Nou, dit

Omnia mutantur, nihil interit

Loslaten is het moeilijkste wat er is

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zo blij dat er sneeuw ligt. Net even met de kleine naar buiten en ze keek haar ogen uit :D

Ich liebe dich 27.12.23

Ben ik de enige, of doet het RPG forum het bij andere ook niet? Ik word omgeleid naar de index.

Ich liebe dich 27.12.23

Nu snap ik wel hoe socially anxious / introvers zich voelen :')

Protect the people.

durf ik het aan om het beddengoed hier roze te gaan verven, in het huis van m'n hospita, of ga ik geduldig zijn en wachten tot ik thuisthuis ben en het lekker allemaal bij m'n ouders uit kan vogelen?

ik wil echt graag maar ben bang dat ik iets definitief roze achter ga laten LOL

[ bericht aangepast op 3 jan 2026 - 16:03 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

WillByers schreef:
    Ben ik de enige, of doet het RPG forum het bij andere ook niet? Ik word omgeleid naar de index.

Is dit op je mob. of PC? (En @ je bericht erboven: Hoe gaat het met de kleine? 😊)

Don't walk. Run, you sheep, run.