• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

WillByers schreef:
    Ben ik de enige, of doet het RPG forum het bij andere ook niet? Ik word omgeleid naar de index.

Werkt bij mij op pc in ieder geval ook niet, dus ligt niet aan jou

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wáárom weet ik niet of mijn auto zomer- of vierseizoenenbanden heeft??? Fuck me dit is frustrerend EN ik moet vanavond nog weg en ik wilde lekker met de auto gaan ;-;

Protect the people.

De Ali Abdaal's 2026 Summit Event is zo chill en waardevol. Dit is nu het tweede jaar dat zijn summit volg in januari, en het geeft altijd een fijne, overzichtelijke boost waarmee je je klaar voelt om het nieuwe jaar te starten met actionable steps en interessante lezingen van neuroscientists.

Morgen actieplannen maken voor 2026.(typing)

[ bericht aangepast op 3 jan 2026 - 17:36 ]

hodie mecum eris in paradiso

Omatikaya schreef:
    Wáárom weet ik niet of mijn auto zomer- of vierseizoenenbanden heeft??? Fuck me dit is frustrerend EN ik moet vanavond nog weg en ik wilde lekker met de auto gaan ;-;

Als het goed is staat er een sneeuwvlokje op je banden

Ich liebe dich 27.12.23

Morana schreef:
    (...)
    Is dit op je mob. of PC? (En @ je bericht erboven: Hoe gaat het met de kleine? 😊)

Ik heb het op mijn pc getest, mobiel nog niet haha.
    Ja de kleine doet het super goed. Volgende maand al 1... de tijd gaat echt veel te snel.

Ich liebe dich 27.12.23

Dat er nog steeds af en toe geknald werd. Heb hier een doodsbange kat naast me :( Eikels.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik moet echt stoppen met mij zo druk te maken over dingen op voorhand. Negen van de tien keer gaat gewoon alles prima.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Gestijldanst op een nummer uit Phineas & Ferb? Check.

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Gestijldanst op een nummer uit Phineas & Ferb? Check.

Nu wil ik wel weten op welk nummer. :p

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Babygirlvo schreef:
    (...)

Nu wil ik wel weten op welk nummer. :p
    Gitchee gitchee goo! Topnummer om een jive op te doen ahahahah

Protect the people.

Hoe ga ik morgen weer om 7u mijn wekker zetten terwijl ik twee weken lang tot 11u in mijn bed heb gelegen :c

Ik haat echt wie ooit bedacht heeft dat werk etc vroeg moet beginnen (en 8u moet duren).

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Hoe ga ik morgen weer om 7u mijn wekker zetten terwijl ik twee weken lang tot 11u in mijn bed heb gelegen :c

Ik haat echt wie ooit bedacht heeft dat werk etc vroeg moet beginnen (en 8u moet duren).

Was me echt precies hetzelfde aan het bedenken (no_chears)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ben ik ongeduldig om de paar uur mn shippingsdingen aan het checken voor de steamdeck? Zekers...

Wil ik dat ander duur ding ook nog kopen? Absoluut.

Mijn brein breint zoals het breint.

SPECS schreef:
    (...)

Was me echt precies hetzelfde aan het bedenken (no_chears)

Same (alleen heb ik geen vakantie gehad, maar vraag mezelf wel hetzelfde af)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

ik zit op bed met twee slapende kitties naast me. is this heaven?

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime