• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Oh ja. Natuurlijk wordt de code orange ingetrokken vlak nadat ik me afmeld voor werk, na advies van mijn ouders en oom..
    Ik had toch wel moeten gaan.. Al begint werk over een uur al en ben ik er niet binnen een uur, zeker niet na nog opfrissen enzovoorts. (En ov is geen optie, want het is in Amsterdam.) Dus ik ben sowieso te laat.
    En we weten nog niet wat vanavond gaat doen, dus zonder winterbanden is dit wellicht wel gewoon het veiligste. Feels shit though, want ik ben normaal gesproken consieuzer dan dit. Hopelijk nemen ze me dit niet ten nadele af op werk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lysander schreef:
    Een AI video tegenkomen die op eerste gezicht zo fucking realistisch is dat echt 99% van de mensen die een reactie achter hebben gelaten, het totaal niet doorheeft.
    Ik vind de wereld fr niet leuk meer, dit is eng. Sorry hoor, maar waar stopt dit? Het idee dat er nu kinderen opgroeien in een wereld waar fucking alles wat ze zien fake kan zijn, waar kunst straks geen fuck meer betekent, waar spullen die je in de winkels koopt designs hebben die er maar gewoon op gekwakt zijn door zielloze bedrijven die geen artists willen betalen, waar je niet meer kan vertrouwen wat je ziet of dat wat je koopt gemaakt is door mensen. What the fuck.

TW
    Naast alles wat er in mijn eigen leven speelt, helpt deze dystopische hellscape echt niet mee en het wordt alleen maar erger. I truly want to get off deze klotewereld.

💯💯💯
    Right? Kunstenaars hadden het al moeilijk genoeg. Kunst is zo underrated.
    AI had nooit mogen bestaan.

[ bericht aangepast op 5 jan 2026 - 13:04 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sinds mijn galblaas verwijdert is heb ik het probleem dat als ik naar de wc moet, ik ook echt MOET. Ik haat het.
    Ik had het al door mijn pds, maar sinds de operatie is het alleen maar erger geworden.

[ bericht aangepast op 5 jan 2026 - 14:11 ]

Ich liebe dich 27.12.23

:c

Mijn brein breint zoals het breint.

Damnit het was hem zo gegund en dit is echt afwijzing om een bullshitreden, I'm upset

Dramatic

Sneeuwvrij deze week? Who knows

Protect the people.

Soms nemen mensen echt even te veel ruimte in met hun extraversie. Je hoeft niet elke gedachte of vraag te delen.

Omnia mutantur, nihil interit

Douchen, bed opmaken, slapen kom OPPPP

Tijd voor koffie.

AFGELEID, maar zo dicht bij de streep.

Mijn brein breint zoals het breint.

WillByers schreef:
    Sinds mijn galblaas verwijdert is heb ik het probleem dat als ik naar de wc moet, ik ook echt MOET. Ik haat het.
    Ik had het al door mijn pds, maar sinds de operatie is het alleen maar erger geworden.

Lotgenoot hier 🙋🏼‍♀️

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

WE'RE BACK BABYYY

Dramatic

First of all, Q? U ok? What's up man?

Secondly, wanneer je om half 7 's ochtends braaf je auto sneeuwvrij staat te maken en er een dikke station-auto aan komt rijden en ineens naast je stopt. Vervolgens moet je je afvragen wat de persoon in deze auto van je wil. Blijkt het je vriend te zijn, die om kwart voor 6 was vertrokken en omgedraaid is na de Westerscheldetunnel. Met 40 km/h rijden, 4-wiel aandrijving en nog overal heen glijden na de tunnel, want ze hadden niet goed of niet op tijd gestrooid. Zeer prettig, zelf ook maar terug naar binnen gegaan en het om 9 uur opnieuw geprobeerd :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    First of all, Q? U ok? What's up man?

Secondly, wanneer je om half 7 's ochtends braaf je auto sneeuwvrij staat te maken en er een dikke station-auto aan komt rijden en ineens naast je stopt. Vervolgens moet je je afvragen wat de persoon in deze auto van je wil. Blijkt het je vriend te zijn, die om kwart voor 6 was vertrokken en omgedraaid is na de Westerscheldetunnel. Met 40 km/h rijden, 4-wiel aandrijving en nog overal heen glijden na de tunnel, want ze hadden niet goed of niet op tijd gestrooid. Zeer prettig, zelf ook maar terug naar binnen gegaan en het om 9 uur opnieuw geprobeerd :')

Hoe vroeg staan jullie op?? :'\

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Hoe vroeg staan jullie op?? :'\

Ik 6.10, m'n vriend afhankelijk van waar hij precies heen moet voor werk. Hij werkt voor TenneT en zit dus op verschillende hoogspanningsstations. Vandaag (en gisteren) had hij dus training in Gouda eigenlijk, maar toch maar niet gedaan met de sneeuw en gladheid. Maar hij zit ook geregeld om 5 uur/half 6 in de auto als hij naar Maasvlakte moet bijvoorbeeld. Is nogal een roteind vanaf onze woonplaats :') En ik begin gewoon "graag" vroeg op werk en mag op z'n vroegst om 7 uur beginnen. Hou niet van vroeg opstaan, maar heb een nog grotere hekel aan pas om half 6 of later thuis zijn bijvoorbeeld door later te beginnen. Liever half 4/4 uur thuis dan, dat ik nog iets kan doen thuis zonder gelijk "vrije tijd" te verliezen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Ik 6.10, m'n vriend afhankelijk van waar hij precies heen moet voor werk. Hij werkt voor TenneT en zit dus op verschillende hoogspanningsstations. Vandaag (en gisteren) had hij dus training in Gouda eigenlijk, maar toch maar niet gedaan met de sneeuw en gladheid. Maar hij zit ook geregeld om 5 uur/half 6 in de auto als hij naar Maasvlakte moet bijvoorbeeld. Is nogal een roteind vanaf onze woonplaats :') En ik begin gewoon "graag" vroeg op werk en mag op z'n vroegst om 7 uur beginnen. Hou niet van vroeg opstaan, maar heb een nog grotere hekel aan pas om half 6 of later thuis zijn bijvoorbeeld door later te beginnen. Liever half 4/4 uur thuis dan, dat ik nog iets kan doen thuis zonder gelijk "vrije tijd" te verliezen.

Wauw. Ik snap je het prettig vind om vroeg thuis te zijn (en dat heeft ook mijn voorkeur), maar ik vind om kwart voor acht opstaan al vroeg. Laat staan alle uren waar een zes in zit. Fijn dat je een manier gevonden hebt die voor je werkt, ook al ben je eigenlijk niet zo'n vroege vogel! Mag ik vragen hoe laat je dan gaat slapen??

Tijd voor koffie.