• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Lieke: "Hey ik wil graag hulp om deze shift te ruilen want als jij achter mij staat willen mensen sneller ruilen. Deze shift is op mijn vaders sterfdag en ik weet uit ervaring dat ik dan niet kan werken."

Baas: "Ik wil wel kijken maar ik ga niks beloven. (..) Misschien kan die wel, zoek zelf maar contact met haar."

Thank you for showing me you lack the barest of empathy. I'm glad I work my ass off for you <3

God geef me een nieuwe baan in 2026 want ik [redacted]

[ bericht aangepast op 28 dec 2025 - 23:22 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Mevrouw achter me in de bus ruikt naar peuk. Nu wil ik peuk, maar nee, ongezond.
    Mevrouw achter me in de bus hoest meerdere malen vol tegen mijn achterhoofd aan. Nu wil ik geen peuk meer en het liefst m'n haar schoonwrijven, maar bah.

Tijd voor koffie.

Ik mis mijn ventje :c

Mijn brein breint zoals het breint.

God wat ga ik lekker slapen op 1 januari :') Love de top2000. Een beetje te veel. (not me die tot 2 uur op wil blijven per se om liedjes te horen of om half 5 een wekker zet voor dat ene Queen nummer ofzo om vervolgens om 8 uur weer een wekker te hebben, want ja dan komen ook weer goede nummers)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

G*verretyfus ik heb mezelf buitengesloten en de sleutel zit nog aan de binnenkant van het slot en ik heb echt even een pesthekel aan mezelf en aan het leven.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:
    (...)

Heb net Miracle Mask uitgespeeld! Volgens mij had ik die ooit al eens uitgespeeld, maar kon me er weinig meer van herinneren gelukkig. Ben nu voor completion bezig en dan ga ik daarna ff zien of ik Last Specter opnieuw ga spelen en dan pas Azran Legacy, of gewoon gelijk door naar Azran Legacy. Het is echt veel te lang geleden dat ik Last Specter heb gespeeld namelijk :') Azran Legacy heb ik geloof ik nooit uitgespeeld - wel aan begonnen ooit. Of ik heb dus die wel uitgespeeld en Miracle Mask deels maar gedaan vroeger, I don't remember. Dan zou ik woensdag bij m'n moeder op de 3DS moeten kijken haha. Mijn 3DS is wel klein beetje gehackt om alle games er gratis op te donderen overigens, niet dat ik zoveel legale games heb liggen dus.

Omg ik dacht even: wat heb ik allemaal gemist, maar dit zijn natuurlijk de Engelse namen, Miracle Mask is gewoon Masker der Wonderen. Ik heb dus 6 games thuis liggen (legaal), die moet ik allemaal nog gaan spelen, omg. Dit maakt het wel extra motiverend om de 3DS weer aan de oplader te leggen 😁 als ik m'n huis ooit nog in kom, sigh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Omg ik dacht even: wat heb ik allemaal gemist, maar dit zijn natuurlijk de Engelse namen, Miracle Mask is gewoon Masker der Wonderen. Ik heb dus 6 games thuis liggen (legaal), die moet ik allemaal nog gaan spelen, omg. Dit maakt het wel extra motiverend om de 3DS weer aan de oplader te leggen 😁 als ik m'n huis ooit nog in kom, sigh

Do it zodra je weer je huis in kan. Ik heb sinds ik de 3DS heb bijna non-stop gespeeld overdag, oops. M'n vriend gaat nu de andere games erop zetten zodat ik die weer opnieuw kan spelen ook.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Jaaaa dames en heren; ik heb eindelijk geld gekregen van de overheid (blush) omg wat een verademing. ik kan m'n huur straks weer betalen😂😂

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

S5 Dustin is peak. I miss my sweetheart dork but this side is >>

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Mijn zoontje heeft voor het eerst een vriendje over de vloer en het is zo freaking cute en awkward en zo veel random opmerkingen tussen door, ik ga stuk. XD

Every villain is a hero in his own mind.

Dat iemand op het plein kneiterhard tegen iemand loopt te schreeuwen en er meteen drie buren (onder wie ik, oeps) stonden te gluren en luisteren. Iets met iets voor de tweede keer doen met een getrouwde man, vieze h***. :')

[ bericht aangepast op 29 dec 2025 - 14:28 ]

Protect the people.

Why am I shitting my pants? Ohh juist, straks voor de eerste keer in mijn leven met wat make up naar een publiek event.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Catmint schreef:
    (...)

Do it zodra je weer je huis in kan. Ik heb sinds ik de 3DS heb bijna non-stop gespeeld overdag, oops. M'n vriend gaat nu de andere games erop zetten zodat ik die weer opnieuw kan spelen ook.

Ik weet nog dat ik De Doos Van Pandora speelde en dat ik toen echt moest huilen 🥹🥹🥹

Derks schreef:
    (...)

Ik weet nog dat ik De Doos Van Pandora speelde en dat ik toen echt moest huilen 🥹🥹🥹

Ik ook! Heb destijds volgens mij ook een topic erover geopend :W

Caution first, always.

Wachtend op de trein naar vrienden zodat ik daar de reservesleutel kan ophalen, inclusief een stel schroevendraaiers en wat ijzerdraad.

Hopelijk kan ik vanavond professioneel inbreker op mijn CV zetten