• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Ik haat hoe neurotisch ik ben wanneer ik m'n huis verlaat voor een weekje weg.

Sunchild schreef:
    I mean, Corona aside, maar stiekem ging ik best lekker op de lockdowns van enkele jaren geleden. 🙏🏻

Ik vond het vooral tijdens m'n studie heel handig. Ik zat gewoon tot 3 uur 's nachts te gamen, want ik had geen lessen dat semester en hoefde toch niet naar school. Maar weet niet of ik het met fulltime werken nog zo leuk zou vinden :') Snap wel je punt tho haha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zou ik over 11 minuten op werk moeten zijn? Ja.

Lig ik nog in bed?
    Ook ja.

Dat wordt een uur te laat weer. *sleept zichzelf naar de douche*
    Heb net een uur liggen janken dus op zich had ik de bijkomtijd ook wel even nodig...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Random de spots aandoen vind ik nog steeds scary, en damn. Het luider praten lukt nog niet echt so far vandaag.
    Hopelijk straks wel! En ik begon wel al uit mezelf droog te volgen. Babysteps.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Vrije dag, voorbereidend koken en Harry Potter op tv. Today is a good day. 😊

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Oke trots ik laat gewoon mijn ergste angst en pijn toe, elke dag weer. I deserve a fucking medal 🏅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oké, ik ga hier uiterlijk om 17:45 uur weg en langs de Albert Heijn.

Want wil niet wéér zoals vorig jaar op Eerste Kerstdag tot de conclusie komen dat ik niks in huis heb 🙃 en dan bij Flink moeten bestellen omdat alles dicht is.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ziek tijdens de kerstdagen, yay... Ik ben toch pas ziek geweest... Waarom dan nu ALWEER... Alles doet pijn, wazig gevoel in mijn hoofd, loopneus/keelpijn, zweetaanvallen en extreem moe.... Ugh.

Ich liebe dich 27.12.23

Zonder mijn vriend kerstavond vieren bij mijn schoonouders... bij mijn ex zou dit echt een opgave zijn, maar hier ben ik gewoon thuis (A)

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik stond rustig op het perron op de trein te wachten, komt er ineens een trein aan met bestemming 'Noordpool'. Hing helemaal vol met kerstlampjes. Ik lag dubbel.

edit; ff een spoilertje want m'n kerstavond is niet zo gezellig als het cliché hoort te zijn 🙃

ennn toen maakte je een vrij onschuldig grapje over uit huis zijn en dat het maar goed is dat pap en mam al ervaring hebben met een eten-rovend kind (gezien ze de kaas mee gaat nemen naar huis) en wordt je zusje helemaal boos dat je ook maar durft te insinueren dat ze je ergens dankbaar voor zou moeten zijn, en triggert dat een lekker trauma van the parentised oldest child die zelden zelf echt gezien werd, al helemaal door m'n zusjes als het ging om alles wat ik deed om het huis draaiende te houden.

nou zit ik met gedroogde tranen op m'n wangen in m'n eentje boven. ohja, en vanaf vanavond heb ik ook nog eens geen eigen kamer in dit huis omdat vrienden van m'n ouders het nodig vonden met kerst in nederland te zijn. ze hebben meebetaald aan de bovenverdieping, dus he, daar gaan slapen als ze hier zijn is hun goed recht, maar met kerst?? waarom kom je dan hier bro? waar mag ik dan gaan slapen? #lekker tukken in de kamer van mn ouders.

leuk man. kerst.
    ik ben nog steeds boos. gekwetst en daarom boos.

[ bericht aangepast op 24 dec 2025 - 21:14 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    edit; ff een spoilertje want m'n kerstavond is niet zo gezellig als het cliché hoort te zijn 🙃
    ennn toen maakte je een vrij onschuldig grapje over uit huis zijn en dat het maar goed is dat pap en mam al ervaring hebben met een eten-rovend kind (gezien ze de kaas mee gaat nemen naar huis) en wordt je zusje helemaal boos dat je ook maar durft te insinueren dat ze je ergens dankbaar voor zou moeten zijn, en triggert dat een lekker trauma van the parentised oldest child die zelden zelf echt gezien werd, al helemaal door m'n zusjes als het ging om alles wat ik deed om het huis draaiende te houden.

nou zit ik met gedroogde tranen op m'n wangen in m'n eentje boven. ohja, en vanaf vanavond heb ik ook nog eens geen eigen kamer in dit huis omdat vrienden van m'n ouders het nodig vonden met kerst in nederland te zijn. ze hebben meebetaald aan de bovenverdieping, dus he, daar gaan slapen als ze hier zijn is hun goed recht, maar met kerst?? waarom kom je dan hier bro? waar mag ik dan gaan slapen? #lekker tukken in de kamer van mn ouders.

leuk man. kerst.
    ik ben nog steeds boos. gekwetst en daarom boos.

(Spoiler wegens hetzelfde onderwerp als hierboven, content warning, familie trauma)
    Ik voel diep met je mee - ik weet hoe ontzettend oneerlijk dit soort dingen zijn en hoeveel pijn het doet om in zo'n soort familie dynamiek vast te zitten (ik zat tot twee jaar terug in exact dezelfde dynamiek: oudere "zus" die parentified is met boos wordende jongere zus die je uit de weg duwt + verwaarlozende/emotioneel mishandelende ouders). Krijg alsjeblieft niet het idee dat jij hier iets verkeerd doet, in geen enkel opzicht hier. Ik hoop dat je snel weer naar huis kan en je niet meer zo opgesloten hoeft te voelen in een klote familie situatie. Heel veel succes gewenst, en ik stuur je een dikke knuffel op (H) Ik weet hoe kut dit is

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik ben echt een grinch maar we zijn al drie uur bezig met cadeaus en pas op de helft en ik wil gewoon slapen 😭😭😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Fish:
    *krijgt een kuur en begint fluogroengeel slijm uit te kotsen*
    *is er klaar mee*
    Dag later
    *valt mijn frambozendoosje aan, knabbelt aan het rubber van mijn box, eet een stuk hondenkoekje, eet nog iets anders random op.*

IS LETTERLIJK OP DIT MOMENT EEN FRAMBOOS DOOR EEN ONMOGELIJK KLEIN GAATJE AAN HET WRINGEN.

Fish: I learned nothing, I fear nothing.

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    Fish:
    *krijgt een kuur en begint fluogroengeel slijm uit te kotsen*
    *is er klaar mee*
    Dag later
    *valt mijn frambozendoosje aan, knabbelt aan het rubber van mijn box, eet een stuk hondenkoekje, eet nog iets anders random op.*

IS LETTERLIJK OP DIT MOMENT EEN FRAMBOOS DOOR EEN ONMOGELIJK KLEIN GAATJE AAN HET WRINGEN.

Fish: I learned nothing, I fear nothing.

Ik... las de naam Fish niet en ik dacht de eerste paar zinnen dat het om jou ging :W

I would like to ask what in gods name Fish is

[ bericht aangepast op 24 dec 2025 - 23:06 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||