• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Ekko schreef:
    (...)

Ik... las de naam Fish niet en ik dacht de eerste paar zinnen dat het om jou ging :W

I would like to ask what in gods name Fish is

A MENACE

Filmpje (ik ben btw niet nuchter (wiiiijn))
    https://i.imgur.com/ymCC32C.mp4

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    (...)

A MENACE

i cannot explain to you the joy that video gave me, after the shitty evening i had. also, ik luisterde met geluid en dat was 10000% een toevoeging whahahahhahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Frisk schreef:
    (...)

A MENACE

Alles hieraan is echt 12/10 😂👏🏻

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zo dankbaar voor mijn ouders.

Vanavond kwam mijn goede vriend lekker mee eten en een drankje doen en ik zou bij m'n ouders blijven slapen.

Nu uren later na de spelletjes blijft hij slapen want ja net zo gezellig

Change is for weirdos ~ Niall Horan

M'n keuken is 8 graden, het washok vermoedelijk nog wat minder, omdat het kouder voelt en er zit daar letterlijk een gat in de muur naar buiten zodat de wasmachine daar niet de boel staat te beschimmelen.

Woonkamer gelukkig 14 graden nog. Dat is prima te doen (en voelt zowaar als een sauna nu ik net de wasmachine heb aangezet – weet alleen niet hoe ik de was ooit ga drogen als het buiten vriest 😂😂😂). Lang leve douchegordijnstokken en verduisterende gordijnen van de Action. Vraag me wel af wat het thermo gordijn uitgehaald zou hebben 🤔

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

-6, voelt aan als -16 volgens de app, maar waar is dan de sneeuw!? 😭

Ich liebe dich 27.12.23

Het is -5 buiten

Heeft het zin om de was die ik vannacht in de wasmachine gewassen heb buiten op te hangen aan het wasrek? 😂😂😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oké, blijkbaar is het heel goed om je was buiten te hangen als het vriest?

Dus ik ben net een uurtje bezig geweest (sokken was 🫡 van 4 maanden ofzo 🫡) en alles hangt! Het was echt heeeerlijk op m'n balkon omg

Derks schreef:
    Oké, blijkbaar is het heel goed om je was buiten te hangen als het vriest?

Dus ik ben net een uurtje bezig geweest (sokken was 🫡 van 4 maanden ofzo 🫡) en alles hangt! Het was echt heeeerlijk op m'n balkon omg

Ja dan vriesdroogt het, is een heel gek concept

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ziek met Kerstmis!! What a vibe

Omnia mutantur, nihil interit

Waarom heb ik zoveel hobbies? Ik wil lezen, maar ik wil ook Rollercoaster Tycoon spelen op mn switch (die ik nota bene nog niet heb) en ik heb mn ps2 weer aangesloten dus wil ook simsen. Eindstand lig ik nog doelloos in bed met mn mobiel en heb ik nog geen keuze gemaakt :')

Oh fijne kerst allen 🫶🏼

[ bericht aangepast op 25 dec 2025 - 13:28 ]

Life is a beautiful struggle

SPECS schreef:
    (...)

Ja dan vriesdroogt het, is een heel gek concept

Het hing idd nog geen twee uur buiten, ik pakte een sok: niet meer nat, alleen maar koud. Heel bijzonder dit. Maar het werkt wel heel goed! Had dit dus echt niet verwacht hahahaha. En blijkbaar wordt je was er ook heel zacht en kreukvrij van.

Vorige week hebben m'n t-shirts er echt vier dagen over gedaan om droog te worden en ik mag ze nog gaan strijken ook (doe ik niet, ik loop wel met kreukels rond, boeiend)

Esquie schreef:
    Waarom heb ik zoveel hobbies? Ik wil lezen, maar ik wil ook Rollercoaster Tycoon spelen op mn switch (die ik nota bene nog niet heb) en ik heb mn ps2 weer aangesloten dus wil ook simsen. Eindstand lig ik nog doelloos in bed met mn mobiel en heb ik nog geen keuze gemaakt :')

Oh fijne kerst allen 🫶🏼

HAHA DIT IS ZO HERKENBAAR ook al zit ik met een theetje achter m'n laptop.

kan niet kiezen: lezen, kaartjes maken, meezingen met de muziek, het huis schoonmaken (ja, had daar zin in dus de stofzuiger ligt op te laden), moet nog ff iets kleins voor werk doen.

Succes met een keuze maken hahaha, 't is een zwaar bestaan voor ons.

Fijne kerstdagen!

Wandelingetje gemaakt (wind is kouddd) en nu tijd voor Harry Potter and the Prisoner of Azkaban!

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Merry Christmas ❤️🎄

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain