• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Amai, wel echt even last van de puppyblues vandaag, maar die tweede wandeling ging dan weer heel goed.

Ik ben trouwens ook benieuwd of er iemand gaat opdagen straks... Met vijf gaat op zich wel, maar dan moet je iets van skills hebben en... mhm.

Mijn brein breint zoals het breint.

Derks schreef:
    (...)

Ik weet nog dat ik De Doos Van Pandora speelde en dat ik toen echt moest huilen 🥹🥹🥹

Omg die was zo goeedddddd. Die en de Verloren Toekomst zijn wel echt m'n favorietjes, al moet ik zeggen dat ze allemaal heel erg enjoyable zijn

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vandaag in "losing your fucking faith in humanity" met jullie geliefde host, Liekeeee! Ik geef u het volgende raadsel:

De toiletborstel op werk was vermist.

Het toilet spoelde helemaal niet meer door.

Weten jullie het al? Wacht ik geef jullie een hint.

Achteraf bleek namelijk dat de toiletborstel tijdens gebruik door een klant doormidden is gebroken.

. . .

Mogen jullie raden waar we de halve toiletborstel aantroffen (fish)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Vandaag in "losing your fucking faith in humanity" met jullie geliefde host, Liekeeee! Ik geef u het volgende raadsel:

De toiletborstel op werk was vermist.

Het toilet spoelde helemaal niet meer door.

Weten jullie het al? Wacht ik geef jullie een hint.

Achteraf bleek namelijk dat de toiletborstel tijdens gebruik door een klant doormidden is gebroken.

. . .

Mogen jullie raden waar we de halve toiletborstel aantroffen (fish)

Bro hoe doe je dat in godsnaam...

Professioneel inbreker kan op mijn CV! IK BEN IN HUIS BELAND AAA

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Professioneel inbreker kan op mijn CV! IK BEN IN HUIS BELAND AAA

EEEY CONGRATZ!!!!!