• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Wanneer je zo emotionally suppressed bent dat de MUPPET(!) Christmas Carol je helemaal wreckt lmao. Cried so hard.

Also, Merry Chrysler allemaal ❤️🫶

[ bericht aangepast op 25 dec 2025 - 16:47 ]

Caution first, always.

Heb ik pijn in mn darmen of heb ik mijn regels? Who knows.

Mijn brein breint zoals het breint.

vergankelijk schreef:
    Ziek met Kerstmis!! What a vibe

Ah wat naar, beterschap!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

😂😂😂
    You're cracking me up fr

Don't walk. Run, you sheep, run.

Iedere keer weer verbaast over mijn schoonbroer en hoe hij kan zijn, good lord

|| I told you not to play with the misfit toys ||

My god, dit was wel zo ongeveer de ergste kerstmis-diner-seating die ik had kunnen hebben :’). Ster-ven.

Wanneer gaat iedereen weerv naar huis? 🙃

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ok, maar ik word week van de romance in The mummy, why? Dit is normaal niet mn ding?

Mijn brein breint zoals het breint.

Heer-lijke kerst gehad. Topmensen <3

Protect the people.

Heerlijk – eerste Kerstdag gespendeerd in pyjama, met m’n xbox controller in m’n hand en een bord snacks naast me.

Ik ga maar eens m'n stoommaaltijd opwarmen. Voel me ellendig.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wanneer "burnout" te pas en te onpas gebruikt wordt als je er een paar maanden uit bent en niet kun werken maar wel kunt sporten terwijl ik 2 jaar thuis zit en nog steeds niet langer dan 15 minuten kan wandelen omdat mijn lichaam zo op z'n kop staat...
    Overspannenheid is ook fucking zwaar. Dat onderschat ik niet. Maar het is geen burnout en ik word er helemaal gek van dat dat wel door iedereen zo genoemd wordt.

En nee, burnout klachten bestaan ook niet. Dat noemen we stress klachten of chronische stress klachten. Een burnout is dat je zenuwstelsel zodanig ontregeld is dat je letterlijk nergens meer toe in staat bent. Dat wordt helaas niet door de zorgverleners onderschreven, maar wel door de wetenschap en de literatuur.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oke ja, Harry Potter en de geheime kamer spelen op mijn ps2. Waarom maken ze niet meer spellen zoals vroeger? Dit is echt de shit.

Life is a beautiful struggle

Dat mijn schoonouders hier wilden ontbijten om 9 uur, vervolgens 2 uur te laat kwamen en ik nu doodop ben (want ziek en niet geslapen, maar wel een ontbijt geregeld om 9 uur).

Ik moet echt leren om mijn eigen gang te gaan, maar vind dat zo lastig

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Dat mijn schoonouders hier wilden ontbijten om 9 uur, vervolgens 2 uur te laat kwamen en ik nu doodop ben (want ziek en niet geslapen, maar wel een ontbijt geregeld om 9 uur).

Ik moet echt leren om mijn eigen gang te gaan, maar vind dat zo lastig
    Dit klinkt als een verschrikking, mijn god :')

[ bericht aangepast op 26 dec 2025 - 13:56 ]

Tijd voor koffie.

Merry Feestdagenoverprikkeling (cat)

hodie mecum eris in paradiso