• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Had ik niet toch de twedde Donald duck moeten aannemen voor iemand anders? Though ik er anyway niets mee ga doen en iet van de resales ben. Dus choice has been made xD
    Let's go for another round Disney! Edit: hoop op wel meer villain nummers volgend jaar trouwens.

[ bericht aangepast op 27 dec 2025 - 19:21 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ugh nepo baby 😒

Mijn collega droeg een nette jumpsuit naar werk naar die kreeg een snarky opmerking dat ze een knoopje hoger dicht moest doen. (Believe you me, er was praktisch geen decoleté.) Maar het minderjarige dochtertje kwam vandaag naar werk in een compleet kanten top (grof, zodat je veel huid zag) waarbij letterlijk alleen haar bh-area bedekt was. Buik, schouders, alles zichtbaar door het kant en een diepe decoleté.

En wat zegt haar moeder, de floormamager? "Hebben jullie wel gezien wat een prachtige top ze aanheeft?"

Forget the double standard, deze kleding is zó onacceptabel in een werkgelegenheid jesus fuck. 🙄

[ bericht aangepast op 27 dec 2025 - 19:42 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    . . .
    En wat zegt haar moeder, de floormamager? "Hebben jullie wel gezien wat een prachtige top ze aanheeft?"

"Nee, maar ik heb haar decollete gezien" 😂😂😂

[ bericht aangepast op 27 dec 2025 - 21:58 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Deze kerst heeft wat tegen mij ofzo, nou wilde ik douchen en was het hete water op :’) met water van vijftien graden en dieeep voorovergebogen de shampoo maar uitgespoeld lolol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.