• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Had ik niet toch de twedde Donald duck moeten aannemen voor iemand anders? Though ik er anyway niets mee ga doen en iet van de resales ben. Dus choice has been made xD
    Let's go for another round Disney! Edit: hoop op wel meer villain nummers volgend jaar trouwens.

[ bericht aangepast op 27 dec 2025 - 19:21 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ugh nepo baby 😒

Mijn collega droeg een nette jumpsuit naar werk naar die kreeg een snarky opmerking dat ze een knoopje hoger dicht moest doen. (Believe you me, er was praktisch geen decoleté.) Maar het minderjarige dochtertje kwam vandaag naar werk in een compleet kanten top (grof, zodat je veel huid zag) waarbij letterlijk alleen haar bh-area bedekt was. Buik, schouders, alles zichtbaar door het kant en een diepe decoleté.

En wat zegt haar moeder, de floormamager? "Hebben jullie wel gezien wat een prachtige top ze aanheeft?"

Forget the double standard, deze kleding is zó onacceptabel in een werkgelegenheid jesus fuck. 🙄

[ bericht aangepast op 27 dec 2025 - 19:42 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ekko schreef:
    . . .
    En wat zegt haar moeder, de floormamager? "Hebben jullie wel gezien wat een prachtige top ze aanheeft?"

"Nee, maar ik heb haar decollete gezien" 😂😂😂

[ bericht aangepast op 27 dec 2025 - 21:58 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Deze kerst heeft wat tegen mij ofzo, nou wilde ik douchen en was het hete water op :’) met water van vijftien graden en dieeep voorovergebogen de shampoo maar uitgespoeld lolol

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Catmint schreef:
    Ik ben echt compleet gaar na 2 volle dagen kerst + kerstavond met m'n vriend diner doen. Hele dag al professor Layton zitten spelen op m'n 3DS (die ik met kerst heb gekregen van hem, omg), maar ik voel me nu zo lamlending. Hopelijk morgen wat beter, gezien ik maandag gewoon mag werken weer.

Omg 3DS met professor Layton AAAA DE NOSTALGIE welke speel je???

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik speel ieder jaar drie trekkingen gratis mee bij de VriendenLoterij (en dan zeg ik weer op) en nu heb ik dus met de kersttrekking een boek naar keuze gewonnen :Y) De keuze is niet reuze maar waarschijnlijk wordt het Vrees Niet van Stephen King

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Woensdag komt als het goed ie mijn 5 in 1 hairstyler aan, die ik bestelt heb van bonnen die ik nog van mijn verjaardag over had en voor kerst heb gekregen van mijn schoonmama 😊
    Wilde zo graag zo een styler hebben die je haar als het ware met aanzuiging krult en nu heb ik er straks eentje. Me is happy 😁

Nu kan ik eindelijk eens gaan experimenteren met mijn haar. Yaay

[ bericht aangepast op 28 dec 2025 - 8:50 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Iets wat ik echt niet ga missen als ons huis af is en we uit dit appartement kunnen: luide buren

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ik ben zo blij dat non-standaard nummers zoals The Eve of the War nog altijd zoveel stemmen krijgen in de Top 2000. Certified banger.

Caution first, always.

Weten jullie nog de tijd van dubbelposts #nostalgisch

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wilde eindelijk eetkamerstoelen bestellen (ik bedoel: volwassen!), zodat ik een keer mensen uit kan nodigen en ze ook daadwerkelijk ergens op kunnen zitten. Maar ik heb er 3 nodig (meer passen er niet in mijn huis) en ik kan ze alleen per 2 of per 4 of per 6 bestellen, zucht.

Caverna schreef:
    Weten jullie nog de tijd van dubbelposts #nostalgisch

En hoe "illegaal" die waren! :')

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

niet mijn jaar niet mijn jaar ik ga grenzen stellen

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    niet mijn jaar niet mijn jaar ik ga grenzen stellen
    I'll hold you to that

Protect the people.

Derks schreef:
    (...)

Omg 3DS met professor Layton AAAA DE NOSTALGIE welke speel je???

Heb net Miracle Mask uitgespeeld! Volgens mij had ik die ooit al eens uitgespeeld, maar kon me er weinig meer van herinneren gelukkig. Ben nu voor completion bezig en dan ga ik daarna ff zien of ik Last Specter opnieuw ga spelen en dan pas Azran Legacy, of gewoon gelijk door naar Azran Legacy. Het is echt veel te lang geleden dat ik Last Specter heb gespeeld namelijk :') Azran Legacy heb ik geloof ik nooit uitgespeeld - wel aan begonnen ooit. Of ik heb dus die wel uitgespeeld en Miracle Mask deels maar gedaan vroeger, I don't remember. Dan zou ik woensdag bij m'n moeder op de 3DS moeten kijken haha. Mijn 3DS is wel klein beetje gehackt om alle games er gratis op te donderen overigens, niet dat ik zoveel legale games heb liggen dus.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen