• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

WOEEEEST BOOOOS

Tijd voor koffie.

Oliebollen bakken met paps 🥹❤️

Dramatic

Renna schreef:
    Oliebollen bakken met paps 🥹❤️

Lekkeeerrrrrr!!! Ik wil er ook wel een paar

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Lekkeeerrrrrr!!! Ik wil er ook wel een paar

Deeg staat nu te rijzen maar als ze lukken, I'll send you some digitally heheh

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Deeg staat nu te rijzen maar als ze lukken, I'll send you some digitally heheh

Omg yes please!

Catmint schreef:
    (...)

Omg yes please!

Er zitten wel rozijnen in 😌😌

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Er zitten wel rozijnen in 😌😌

No problemo voor mij haha. M'n vriend gaat ze straks ook met rozijnen (geweekt in licor 43) maken ^^

Catmint schreef:
    (...)

No problemo voor mij haha. M'n vriend gaat ze straks ook met rozijnen (geweekt in licor 43) maken ^^

Oohhh genieten!!

Dramatic

Eerste oliebol ook op :Y) Ze hebben van het werk oliebollen en beignets geregeld

Ik moet eigenlijk opstaan. Maar als ik lang genoeg in bed blijf liggen, kan ik ontbijten met verse oliebollen :Y)

Temeraire schreef:
    Ik moet eigenlijk opstaan. Maar als ik lang genoeg in bed blijf liggen, kan ik ontbijten met verse oliebollen :Y)

Heeeeeeeeeeeel langzaam uit bed komen is dan een goede tussenoptie misschien? Lekker lang douchen oid

@Ekko & Carmenta leuk ☺️ Dan kan ik mijn voornemen wel heel snel inwilligen.

Tijd voor koffie.

En na een laatste gigantische naaistreek is mijn huisgenoot vertrokken. Ze is gegaan zoals ze gekomen is: ONAARDIG ONEERLIJK WAT EEN NAAISTREEEEEK IK BEN BOOOOOOOS

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    En na een laatste gigantische naaistreek is mijn huisgenoot vertrokken. Ze is gegaan zoals ze gekomen is: ONAARDIG ONEERLIJK WAT EEN NAAISTREEEEEK IK BEN BOOOOOOOS

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen 'girl, spill the teaaaa'. Ben verder niet nieuwsgierig hoor. U ok tho?

Catmint schreef:
    (...)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen 'girl, spill the teaaaa'. Ben verder niet nieuwsgierig hoor. U ok tho?

Hahaha I get you. Ik wilde misschien een topic openen erover voor activiteit enzo maar ik ga het gewoon hier uittypen, want ik moet eigenlijk opstaan. Het verhaal komt eraan:

[ bericht aangepast op 31 dec 2025 - 10:38 ]

Tijd voor koffie.