• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Niet ik die even geen muziek/radio kon hebben want ik ben net wakker, maar wel heel goed gaat op K-Pop Demon Hunters hard aanzetten :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Op naar de spa 😍

Protect the people.

Wat is Windows kafkaësk, mijn god

Omnia mutantur, nihil interit

Okay, een ontstoken borstspier en daarvoor ontstekingsremmers moeten nemen is irritant, maar dat overleef ik wel.

Temeraire schreef:
    Okay, een ontstoken borstspier en daarvoor ontstekingsremmers moeten nemen is irritant, maar dat overleef ik wel.

Eeeey you went!!! Good job!!!! En fijn om te weten ook dat het een ontstoken spier is ^^ Nog steeds annoying, maar niks wat een paar ontstekingsremmers niet kunnen fixen dus. Yeeyyy

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

STOP MET MENSEN HELPEN. Het voelt even goed maar je trekt jezelf naar beneden. Toe nou Marjanne

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Nggghhh de Cricut fabric mat is nu maar een tientje maar dan moet ik ook de rotary blade hebben en die is dan weer 36 euro maar dan kom ik wel boven de 20 euro uit voor gratis verzending

Dramatic

Bleh sip. ):

Tijd voor koffie.

Lekker ongesteld met de kerstdagen... jeej.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Renna schreef:
    Nggghhh de Cricut fabric mat is nu maar een tientje maar dan moet ik ook de rotary blade hebben en die is dan weer 36 euro maar dan kom ik wel boven de 20 euro uit voor gratis verzending

En toen vond ik de rotary blade op Vinted voor 25 (absolute steal so I obv bought it) maar dan moet ik nog iets verzinnen voor de verzendkosten .-.
    Salaris kwam vandaag binnen en ik ben er niet verantwoordelijk mee aan het omgaan

Dramatic

MIJN EERSTE SALARIS IS NET GESTORT AAAAAAAA

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    MIJN EERSTE SALARIS IS NET GESTORT AAAAAAAA

Omg CONGRAATZZZZZ

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vandaag nog een dagje doorwerken en dan twee daagjes lekker RUST (mogelijk 4 maar moet er van het weekend wel ff voor zorgen dat ik iets doe...)

[ bericht aangepast op 24 dec 2025 - 8:48 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I mean, Corona aside, maar stiekem ging ik best lekker op de lockdowns van enkele jaren geleden. 🙏🏻

Therapie op de drempel van Kerst, PLIES laat deze sessie geen backlash hebben :W

|| I told you not to play with the misfit toys ||