•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

HalfBloodPrince schreef:
    Ugh het is zo lang geleden (buitenom mijn manuscipt om, die heeft me slapeloze nachten bezorgd) dat ik zo invested was met een story te schrijven, echt belachelijk voor woorden gewoon. Ik ben nog geen maand bezig en heb 119 pagina's ofzo (ben niet de snelste typer).

maar dit frustreert me ook gelijk. Het heeft me dagelijkse routine ook overgenomen waardoor ik weerwolven bijna was vergeten ( Natas, I owe you one for reminding me. (H) (flower) ).
    En weerwolven is niet het enige wat ik vergeten was... Bijna vakantie.... Voor volgend jaar ben ik legit aant overwegen om een bungalow te huren en een schrijf vakantie te gaan doen.

Ooit wil ik nog eens een schrijfweekend organiseren met mensen van Q. Nu iedereen ouder is, is dat ook makkelijker denk ik. XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    (...)

Ooit wil ik nog eens een schrijfweekend organiseren met mensen van Q. Nu iedereen ouder is, is dat ook makkelijker denk ik. XD

Say whatnow? Colour me intrigued, tell me more my friend 👀

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ringwraith schreef:
    (...)

Fysiek? Of online? Of beide? xD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oh ik heb jullie suggesties even over het hoofd gezien Froukje, Maxime en Lysander! Soep maken is wel een goeie, kunnen we weer wat dagen vooruit haha. En borduren kan ook maar dan moet ik wel weer spullen in huis halen, haha. Misschien moet ik dat maar voor sinterklaas vragen. Hebben jullie ook ervaring met naaldvilt ofzoiets? Dat lijkt me ook heel relaxed om te doen en ik vind het resultaat echt mooi :3 Ik wil ook nog ooit haken leren maar het mezelf aanleren is te veel terror xD

En omg scoobydoo, the nostalgia :3 Misschien heb ik dat nog wel bij mijn ouders liggen, ik zie meteen al twee verschillende patronen voor me xD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ringwraith schreef:
    (...)

Yes, sign me up! Zowel fysiek als online lijkt me leuk!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ekko schreef:
    (...)

Say whatnow? Colour me intrigued, tell me more my friend 👀

Gewoon een huisje huren ergens en allemaal de laptop mee ;p

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    (...)
    Gewoon een huisje huren ergens en allemaal de laptop mee ;p

Jaaa! Natas we gaan binnenkort eens erover sparren ;)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ok, maar misschien moet ik toch af en toe nog eens naar de psycholoog gaan om weken zoals deze te plaatsen, want ik kan zelf niet helemaal plaatsen waar mijn gevoel /stress vandaan komt.

Mijn brein breint zoals het breint.

lolololll i have opinions :')

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Deaaar HR people, please answer meee :)))) straks heb ik wel een nieuw huis, maar nog geen stage lol

Leodh schreef:
    (...)

[...] (misschien is dit mijn normale bi-monthly oké dag en heeft het niks met de meds te maken) ????? confuso but idk, i'll take it.

Voor wie zich dit nog afvroeg: nee, het was gewoon m'n bi-monthly oké dag en de meds hadden daar niet per se invloed op lolololol. sadge.

Na een zorgvuldige selectieprocedure is besloten je niet uit te nodigen voor een nadere kennismaking. Deze keuze is gebaseerd op basis van jouw motivatie, opleiding en werkervaring.

When will literally anyone give me a chance

I need a smoke but I'm not allowed -.-

Ekko schreef:
    (...)

When will literally anyone give me a chance

I need a smoke but I'm not allowed -.-

Get yourself a smoke...

Iemand zal je uiteindelijk een kans geven. Geef het tijd

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Get yourself a smoke...

Iemand zal je uiteindelijk een kans geven. Geef het tijd

Ik heb astma :') but damn I want to

Hh ik hoop het. Dank je wel voor je liefde <3

[ bericht aangepast op 15 okt 2025 - 16:59 ]

Ekko schreef:
    (...)

Ik heb astma :') but damn I want to

Hh ik hoop het. Dank je wel voor je liefde <3

Ja same, niet meer zo erg als vroeger maarja. Ik ben ook overgestapt naar vapen. Niet dat dat gezond is maar goed.

En no problem (H) daarom zijn we hier (flower)