•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ooh, Londen en musicals. Have fun!

-

Ik moet ook nog maar eens mijn nieuwe trip plannen nu ik dit weekend niet meer kan door werk, en sowieso nog ergens vakantie nemen. Ooit xD

[ bericht aangepast op 15 okt 2025 - 23:02 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:
    (...)

I second that last statement!

Also, ik heb mijn bump op een gegeven moment gewoon met een speld geprikt en idk what I did, but it hasn't come back since (got my neusvleugel done in March en het ging een tijdje goed tot de bar te lang werd, maar zelfs na switchen naar een kortere ging het niet weg. So did some dumb surgery on myself na ervaring met piercing bumps bij m'n 2 helixen. Betadine en sterilon fix a lot too! Het wordt afgeraden in het begin, omdat het best harsh is voor je verse wond, maar het was wel wat het bij mij heeft gered in alle gevallen dus denk ik. Zoutoplossingsspray deed het 'em niet voor mij. So far so good in ieder geval. Een zoutkorst op de bump deed trouwens ook veel voor me! Tot ik 'em een paar dagen naar een ringetje had geswitcht en toen heb ik dus m'n gekke stabby-stab actie gedaan.

I have popped all my piercing bumps too lol, zijn ook niet teruggekomen.

Bij irritaties/ontstekingen gebruik ik trouwens gewoon teramycine, which is a very light antibioticazalf for ur eyes, maar dan is de irritatie twee dagen later gewoon weg. 11/10 recommend

help

Catmint schreef:
    (...)

Had je daar een visum voor nodig? Alleen dat digital ding toch? Of bedoelde Froukje dat? Haha
    Wat zijn de plannen????? I am curiouuuussssss

Jaaa die digitale idd!
    Het plan is donderdag heen, boekenwinkels, 's avonds Hadestown (we're gonna sing it agaiiin and agaaiiinn), vrijdag nog meer boekenwinkels en The Hunger Games staged (HYPE!) en dan zaterdag weer terug :3

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Jaaa die digitale idd!
    Het plan is donderdag heen, boekenwinkels, 's avonds Hadestown (we're gonna sing it agaiiin and agaaiiinn), vrijdag nog meer boekenwinkels en The Hunger Games staged (HYPE!) en dan zaterdag weer terug :3

Oh ik dacht door het visum dat jullie er maanden gingen blijven XD
    Maar coool!

Every villain is a hero in his own mind.

Heeft iemand hier suggesties voor een goed mezzo auditienummer voor Legally Blonde dat niet uit Legally Blonde komt? (:

help

Ik heb The Lord of the Rings trilogie weer gekeken. Ik heb lopen janken en nu ie klaar is, voel ik me leeg.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Merrin schreef:
    Heeft iemand hier suggesties voor een goed mezzo auditienummer voor Legally Blonde dat niet uit Legally Blonde komt? (:

Ik weet niet of de volgende nummers echt voor mezzo's zijn, dat vind ik altijd nog lastig inschatten, maar: History of Wrong Guys van Kinky Boots, Pulled van de Adams family, of Home van Belle en het Beest misschien?

-

Pff. Totaal geen zin in 4 dagen werk. Nu al niet. En dan heb ik ook nog hartstikke pms. Wat een combinatie..

Wat een heerlijke lesdag waarin ik gewoon tijdens mijn drie lessen de leerlingen een halve les laat lezen, mwahahahaha

Protect the people.

Taire schreef:
    (...)
    Ik weet niet of de volgende nummers echt voor mezzo's zijn, dat vind ik altijd nog lastig inschatten, maar: History of Wrong Guys van Kinky Boots, Pulled van de Adams family, of Home van Belle en het Beest misschien?

-

Pff. Totaal geen zin in 4 dagen werk. Nu al niet. En dan heb ik ook nog hartstikke pms. Wat een combinatie..

ooo aan home had ik ook nog niet gedacht, misschien neem ik die er ook eens bij

Nu heb ik deze lange lijst lol: Defying Gravity (go big or go home i guess), I'd Rather Be Me (Mean Girls), World Burn (Mean Girls, maar ik denk niet dat ik me daar zeker genoeg over voel), My House (Matilda), Fight For Me (Heathers), Journey to the Past (Anastasia), Flowers (Hadestown) en Popular (Wicked)

En van die lijst voel ik me het zekerst over Defying Gravity, My House, Flowers en Journey to the Past (behalve die laatste fucking lange noot bc fuck that). En misschien een beetje Popular. Die zit wat op de valreep lol

help

Merrin schreef:
    (...)

ooo aan home had ik ook nog niet gedacht, misschien neem ik die er ook eens bij

Nu heb ik deze lange lijst lol: Defying Gravity (go big or go home i guess), I'd Rather Be Me (Mean Girls), World Burn (Mean Girls, maar ik denk niet dat ik me daar zeker genoeg over voel), My House (Matilda), Fight For Me (Heathers), Journey to the Past (Anastasia), Flowers (Hadestown) en Popular (Wicked)

En van die lijst voel ik me het zekerst over Defying Gravity, My House, Flowers en Journey to the Past (behalve die laatste fucking lange noot bc fuck that). En misschien een beetje Popular. Die zit wat op de valreep lol

Moet je het hele nummer zingen, of is het enkel 16 bars o.i d.?

Journey to the Past is sowieso een goede, maar als je alles moet zingen en twijfelt over die lange noot, zijn de andere misschien betere opties? Tenzij je nog aan die noot kan werken voor je auditie en je er dan wel oké over voelt!
    Defying Gravity is echt heerlijk om te zingen (voor mij vooral het laatste deel), maar heeft mogelijk hogere verwachtingen dan de andere nummers. Omdat ik aanneem dat het een veelgekozen nummer kan zijn/is.

Taire schreef:
    (...)
    Moet je het hele nummer zingen, of is het enkel 16 bars o.i d.?

Journey to the Past is sowieso een goede, maar als je alles moet zingen en twijfelt over die lange noot, zijn de andere misschien betere opties? Tenzij je nog aan die noot kan werken voor je auditie en je er dan wel oké over voelt!
    Defying Gravity is echt heerlijk om te zingen (voor mij vooral het laatste deel), maar heeft mogelijk hogere verwachtingen dan de andere nummers. Omdat ik aanneem dat het een veelgekozen nummer kan zijn/is.

Gewoon het hele nummer. Ik denk dat ik die lange noot wel kan halen in principe, maar ik ben ook nog steeds ziek en de auditie is binnen twee weken 🫠 en die twijfel heb ik ook heel erg bij defying gravity, dus daarom is het echt een twijfelgeval hmmmmm

Ik denk dat ik sowieso meer voor ensemble/vivienne wil gaan ipv echt elle want ik ben niet zo uitbundig but aaaaa idk

help

Schiet mij maar neer.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Zoo moe :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Eergisteren prima geslapen, batterijtje weer opgeladen, gisteren een trigger en nu is alles terror, krijg ik mezelf m'n bed niet uit en wil ik niets liever dan niet bestaan.

What a life.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

gonna die of boredom in here

help