•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Renna schreef:
    Hmmmm setting boundaries still makes me feel like a terrible human being which is kinda mean of my brain :')

Maar ja ik wil écht niet weer zo'n volle agenda hebben, al helemaal niet rond kerst. Dus yay me for setting a boundary anyway?

Proud of u

help

Cynthia Erivo bij Strictly gives me life

Protect the people.

It sucks dat ik niet ergens meer heen kan gaan zonder een killer headache te krijgen en uitgeput te zijn. Ik cancel al zoveel plannen en spreek niet veel af, expres omdat ik veel niet trek..

In ieder geval was vanmiddag best leuk ondanks dat ik dus erge hoofdpijn had en ik meteen moest liggen zodra ik thuiskwam. :’) Maar wow, deze vraag was zo bijzonder. Ik voel mezelf echt vereerd. Let’s hope I don’t mess this up.. :’)

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Tering het is één ding om te ontdekken dat een bandlid waar ik als tiener een crush op had en oh zo blij met een foto was vandaag is doodgestoken, maar nog iets heel anders om ook te lezen dat hij veroordeeld is voor het verkrachten van baby's. Like wtf dat geeft echt een error en ik luister er al jaren niet meer naar maar nog steeds voel ik me nu heel heel akelig. ):

Every villain is a hero in his own mind.

Paracosmoses schreef:
    (...) Fijne bank heb jij die je zomaar gelijk geeft. 🌝 Waar kan je die vinden?

Omg hahaha, ik bedoelde mijn man. Same thing right?

Pff.. ik kan me alleen focussen op de dingen die niet goed gingen natuurlijk.
    Maar hey, de fan was goed, ik hielp mensen met prop dingen (niet mijn taak, maar iemand gaf mij een brief en ik wees iemand de weg. Had ook dingen beter kunnen communiceren hierbij though) en ik hielp met iets verplaatsen van belichting wat in de weg stond. Dus ik deed ook dingen wel oké. Alleen jammer van de ground cable en het veter stricken en andere dingen ook nog niet zien.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Wijn.

Mijn brein breint zoals het breint.

Did I name my bee tattoo Bobbee? Maybe

|| I told you not to play with the misfit toys ||

UGH i hate adulting :cc

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    UGH i hate adulting :cc

UGHHHHHHHH i feel all icky now. money is complicated. everything surrounding being allowed to exist is complicated. my gOD

Waarom is overwatch zo'n schijtgame solo? :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Waarom is overwatch zo'n schijtgame solo? :')

Wait for me my beloved (krul)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Vlaai to end a workday. How very Limburg of me. Also, there is no better way to end the workday.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ringwraith schreef:
    Tering het is één ding om te ontdekken dat een bandlid waar ik als tiener een crush op had en oh zo blij met een foto was vandaag is doodgestoken, maar nog iets heel anders om ook te lezen dat hij veroordeeld is voor het verkrachten van baby's. Like wtf dat geeft echt een error en ik luister er al jaren niet meer naar maar nog steeds voel ik me nu heel heel akelig. ):

what the fucking hell lees ik nou weer. what the fucking hell 😐

Don't walk. Run, you sheep, run.

KOUD