•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

I wonder if I did something wrong...

Mijn brein breint zoals het breint.

Ekko schreef:
    Van graduation ceremony naar bijna mijn zesjarige relatie kwijt, niet door een ruzie maar door een intiem, kwetsbaar gesprek. En nu moet ik drie dagen van huis. I'm fucking terrified

Oh girl no :(

Als je wilt praten, staat mijn inbox gewoon open(H)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

I'm not mentally ready for work anymore today. Please stop emailing and calling me.

Answer me, womannnn
    moet ik nou helemaal naar de andere kant van het land of nie

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Whoops. Sorry danser.
    Nu blijf ik natuurlijk dit in mijn hoofd houden.. terwijl ik er vaak ook wel op let. Als mijn period nou eens doorbreekt. Dat gaat in elk geval iets helpen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    Whoops. Sorry danser.
    Nu blijf ik natuurlijk dit in mijn hoofd houden.. terwijl ik er vaak ook wel op let. Als mijn period nou eens doorbreekt. Dat gaat in elk geval iets helpen.

*hugs* en qua pms zitten we in hetzelfde schuitje helaas..

-

Ugh, keelpijn, ga weg..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Heel leuk van die bedrijven wiens levertijd niet klopt. Ik probeer het steeds zo te timen dat het wordt bezorgd op een moment dat ik wél thuis ben, maar dat werkt niet als jouw levertijd van 3 dagen ineens veranderd naar de volgende dag in huis nadat ik het besteld heb .-.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Note to self: never ever isolate yourself this bad again because MAN have I missed having active fun conversations with multiple people (especially about writing & collective writing projects (I'm doing a THG project with 4na and some other old TQG writers this is great))

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Habbo en Neopets gaan een collab doen, ik ben een beetje verslaafd aan old school Runescape, Ch!pz is weer videos aan het uploaden.
    De hele wereld is echt zwaar, zwaar kut, maar deze dingen houden me sane. Het wordt nooit meer 2004, but a guy can pretend.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Jeez. Werk ik op een toffe plek. Is nog steeds alles kut door hormones en twijfels aan mijn uitspraak en hoe snel ik dingen doen. Stupid onzekerheid die nu ook lekker uitvergroot wordt..

Ok, je bent zwanger. Proficiat. Now shut up about it.

Mijn brein breint zoals het breint.

Wat is de zorg een ondankbare sector in te werken en wat zijn sommige mensen in de zorg makkelijk en hevelen ze werk lekker over op anderen

Omnia mutantur, nihil interit

Wow, ben daarnet voor het eerst in een grote Intratuin geweest (Halsteren) voor kerstballen te halen alvast. Holy shit man, wat een hoop zooi haha. Loved it!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

I miss musicalcon hiervoor.. helpt mijn mood enorm mee.. not

gheez, how to selfcare. ik ben zo moe, maar ik heb nog niet gedaan wat ik wílde doen en het is frustrerend om weg te gaan zonder. merp

Three words, large enough to tip the world. I remember you.