•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ekko schreef:
    (...)

When will literally anyone give me a chance

I need a smoke but I'm not allowed -.-

Aahh, wat rot :C knuffels <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Ja same, niet meer zo erg als vroeger maarja. Ik ben ook overgestapt naar vapen. Niet dat dat gezond is maar goed.

En no problem (H) daarom zijn we hier (flower)

Ik heb maar peated whiskey gepakt, zit ook een rooksmaakje aan. (En dan kan ik niet meer naar de winkel rijden voor sigaretten. Aren't I smart?)

To unhealthy life decisions! 🍻

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vorige week een neuspiercing laten zetten. Tweede dag heb ik op een of andere manier met slapen eruit getrokken. Anderhalf uur gedaan om hem zelf erin te brengen (I know stupid, maar ben eigenwijs) Gelukkig geen ontstekingen of iets en is de zwelling bijna helemaal weg. Maar nu dit hij best los en trek ik hem half eruit met mijn bril soms (huil) Fucking painful.

Maar hij zit, zonder issues en ontstekingen. Ergens had ik het verwacht omdat mijn immuunsysteem fucked is door een zeldzame ziekte maar ik heb wel op een of andere manier de griepgolf ontweken....

Verder chat ik al een half jaar, of een jaar ofzo met een gast via een discord server. De hele tijd 'schoonheid', 'knapperd' ook andere namen die ik hier niet ga benoemen xD MAAR GAST MAKE A MOVE. Ik heb je al een paar keer uitgenodigd om een weekend te komen. Wat moet je van me?!
    PS. Hij is niet lelijk en leuk in conversatie maar GODS... Het frustreert me mateloos. Kan beter lesbisch worden op dee manier. Maar ja als het op de meiden aankomt, ben ik echt een scheiterd xD

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

HalfBloodPrince schreef:
    Vorige week een neuspiercing laten zetten. Tweede dag heb ik op een of andere manier met slapen eruit getrokken. Anderhalf uur gedaan om hem zelf erin te brengen (I know stupid, maar ben eigenwijs) Gelukkig geen ontstekingen of iets en is de zwelling bijna helemaal weg. Maar nu dit hij best los en trek ik hem half eruit met mijn bril soms (huil) Fucking painful.

Ik weet niet waar je hem hebt, septum of neusvleugel, maar I've been there. Ik heb de eerste weken met een pleister op mijn neus geslapen omdat ik hem er anders uit trok lol. Overleg anders even met je piercer om hem te veranderen naar eentje met een achterplaatje, want hoe vaker je loopt te kutten hoe slechter ze genezen. Take it from the person who still got a bump on their nose after SIX MONTHS (cat)

(For the love of god ga naar de piercer als je hem eruit trekt 😂)

[ bericht aangepast op 15 okt 2025 - 18:00 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

Ik weet niet waar je hem hebt, septum of neusvleugel, maar I've been there. Ik heb de eerste weken met een plijster op mijn neus geslapen omdat ik hem er anders uit trok lol. Overleg anders even met je piercer om hem te veranderen naar eentje met een achterplaatje, want hoe vaker je loopt te kutten hoe slechter ze genezen. Take it from the person who still got a bump on their nose after SIX MONTHS (cat)

😂😂 I know I know. Ik doe ook de pleister trick sinds gister. Ik heb hem in mijn neusvleugel. Iedereen vind dat ik een septum moet pakken maar ugh. Vind dat niet mijn ding. Hoewel deze neuspiercing me wel goed staat al zeg ik het zelf

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Beeeeetje klaar met al die fysieke klachten die ik maar moet accepteren enzo

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Aaah, gezin. Shut up. Ik ga de volgende dagen al genoeg sociaal moeten zijn, en ik probeerde een reactie te typen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Time to cry

Fuck everything

UGH

help

boem, visum binnen

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    boem, visum binnen

Ooooohhhhhh?????? Where is the journey going???

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ekko schreef:
    (...)

Ik weet niet waar je hem hebt, septum of neusvleugel, maar I've been there. Ik heb de eerste weken met een pleister op mijn neus geslapen omdat ik hem er anders uit trok lol. Overleg anders even met je piercer om hem te veranderen naar eentje met een achterplaatje, want hoe vaker je loopt te kutten hoe slechter ze genezen. Take it from the person who still got a bump on their nose after SIX MONTHS (cat)

I second that last statement!

Also, ik heb mijn bump op een gegeven moment gewoon met een speld geprikt en idk what I did, but it hasn't come back since (got my neusvleugel done in March en het ging een tijdje goed tot de bar te lang werd, maar zelfs na switchen naar een kortere ging het niet weg. So did some dumb surgery on myself na ervaring met piercing bumps bij m'n 2 helixen. Betadine en sterilon fix a lot too! Het wordt afgeraden in het begin, omdat het best harsh is voor je verse wond, maar het was wel wat het bij mij heeft gered in alle gevallen dus denk ik. Zoutoplossingsspray deed het 'em niet voor mij. So far so good in ieder geval. Een zoutkorst op de bump deed trouwens ook veel voor me! Tot ik 'em een paar dagen naar een ringetje had geswitcht en toen heb ik dus m'n gekke stabby-stab actie gedaan.

Catmint schreef:
    (...)

Jaaa idd???? :O

Every villain is a hero in his own mind.

Meh, stroomuitval.

Every villain is a hero in his own mind.

Catmint schreef:
    (...)

The land of Musical Theatre and Bookstores
    we're going to london heheh

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    The land of Musical Theatre and Bookstores
    we're going to london heheh

Had je daar een visum voor nodig? Alleen dat digital ding toch? Of bedoelde Froukje dat? Haha
    Wat zijn de plannen????? I am curiouuuussssss