•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dus dit is hoe sommige mindset retreats e.d. werken.. Als je er niet bij de eerste meditatie dingen in mee gaat, is het makkelijk te zien hoe de meeste dingen een vaste opzet hadden: 1. Leg uit waar jij nu staat. 2. Geef iets kleins wat helpt en doe een oefening hiermee. 3. Problems solved. 3b. Zorg voor opbouw en schaapgedrag als laatste.
    Sure, sommige dingen werken vast wel voor sommige mensen, maar dit kan je ook met jezelf uitvogelen of gericht zoeken zonder er duizenden euros aan te besteden. En de muziek op het einde.. Dan werken de muziek medleys van dinsdag zo veel beter voor mij.
    Also: I am easy. Ik zie een regenboog en ga aan.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Whooee le sage-green suit dat ik wilde kopen voor mijn graduation ceremony is er weer, net op tijd

[ bericht aangepast op 10 okt 2025 - 20:02 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oh nee ik ging naar de verjaardag van één (1) collega en nu nodigt de volgende me ook uit voor zijn verjaardag maar ik had net mezelf beloofd dat ik minstens een maand geen social calls hoefde te doen want ya girl is LEEG van de afgelopen paar maanden. En het is in november en dan probeer ik geen dingen te hebben staan voor NaNoWriMo

Maar het is wel gezellig en alle andere gasten zijn ook leuke collega's dus misschien is het wel leuk? Maar aaaaaahhh why must people invite me for things

Dramatic

Ja, hallo, dit niveau van volleybal met menstruatiekrampen is toch niet voor herhaling vatbaar.

Mijn brein breint zoals het breint.

Vakantie 🥳
    (er nu alleen voor zorgen dat ik niet volledig in de ‘rotting’ phase ga belanden, maar ook iets nuttigs doe)

•

Vanmiddag een Tattoos & Tosti's party c:

Nu eerst nog die jkfdlsfjskl sollicitatiebrief schrijven I can'tttt aaaa

[ bericht aangepast op 11 okt 2025 - 11:46 ]

Wat een stress voor werk nog.. filerijden terwijl ik al later dan gepland was, en last minute een nieuwe parkeerplek moeten zoeken. Maar vlakbij gestaan want ik had/heb haast, maar niet de chilste plek voor vanavond. En nu heb ik weinig tijd om me op te frissen als ik nog op tijd wil zijn, en sowieso geen tijd meer voor koffie voor een eerste break. Sad.
    Hopelijk is werk zelf straks minder stressvol.

[ bericht aangepast op 11 okt 2025 - 14:44 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik haat haat haat het dat ik me zo snel aangevallen voel

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Tyfus menstruatie hoe moet ik morgen hardlopen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Trots op mijzelf.

Vorige week voor het eerst na 6 jaar een date. Onwijs spannend. Was enorm fijn, helaas geen romantische klik maar dit gaf een berg zelfvertrouwen. Al een week aan 't chatten met een andere leuke jongen dus morgen ga ik hem eens op date vragen.

Zo trots hoe mijn zelfvertrouwen gegroeid is

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Waaahhh dit is echt een slecht moment voor bi panic, bang zijn voor je tattooeerder is echt onziiiinn hhhhh

Gelukkig heb ik vorig weekend ruzie gemaakt met mijn bank over de bank die we zouden kopen want die we vandaag hebben gekocht is een stuk mooier (en hij gaf mij vandaag gelijk!) :Y)

Lunox schreef:
    Gelukkig heb ik vorig weekend ruzie gemaakt met mijn bank over de bank die we zouden kopen want die we vandaag hebben gekocht is een stuk mooier (en hij gaf mij vandaag gelijk!) :Y)
    Fijne bank heb jij die je zomaar gelijk geeft. 🌝 Waar kan je die vinden?

•

Ik begrijp nu de haat aan DHL. De pakketbezorger bij m'n ouder was altijd echt top. En nu bij m'n nieuwe huis...? Die gozer belt niet eens aan, zegt gewoon gelijk dat ik niet thuis was .-.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Hmmmm setting boundaries still makes me feel like a terrible human being which is kinda mean of my brain :')

Maar ja ik wil écht niet weer zo'n volle agenda hebben, al helemaal niet rond kerst. Dus yay me for setting a boundary anyway?

Dramatic