•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

someone's sitting next to me who REEKS of perfumes. and i'm over here getting fucking nauseous. gheez, be a little mindful of what you use, please??

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Bijnaaaaaa vakantie. Morgen nog vier lesjes, dan eindelijk een weekje vrij <3

[ bericht aangepast op 16 okt 2025 - 17:19 ]

Protect the people.

Merrin schreef:
    (...)

Gewoon het hele nummer. Ik denk dat ik die lange noot wel kan halen in principe, maar ik ben ook nog steeds ziek en de auditie is binnen twee weken 🫠 en die twijfel heb ik ook heel erg bij defying gravity, dus daarom is het echt een twijfelgeval hmmmmm

Ik denk dat ik sowieso meer voor ensemble/vivienne wil gaan ipv echt elle want ik ben niet zo uitbundig but aaaaa idk

Hm, dan zou ik eerder gaan voor journey to the past en veel honing etc nemen de komende weken.
    En misschien kan je aangeven dat je liever voor vivienne wilt gaan bij de audities? Als je echt voelt dat Elle niet bij je past.

--

Still sad to be missing musicalles, en de pms helpt nu op werk ook lekker mee.. (not)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I'm starting to get the appeal of suits. I wanna wear this more often mwihi

[ bericht aangepast op 16 okt 2025 - 19:31 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Kan iemand alsjeblieft die klote depressie uit mij slaan pls

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

HEAR YE, HEAR YE

a novella hath dropped. it is an email of mine. it is once again way too long. good luck. live long and prosper and may the odds be in your favor dude

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Taire schreef:
    (...)
    Hm, dan zou ik eerder gaan voor journey to the past en veel honing etc nemen de komende weken.
    En misschien kan je aangeven dat je liever voor vivienne wilt gaan bij de audities? Als je echt voelt dat Elle niet bij je past.

--

Still sad to be missing musicalles, en de pms helpt nu op werk ook lekker mee.. (not)

Ik heb in de inschrijving gewoon aangegeven dat ik voor eender welke rol ga. Volgende week eens mijn opties doorgaan en dan hopelijk beslissen welke het wordt 🙃

help

Instead of dancing through life, ✨dissociating through life✨

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ekko schreef:
    I'm starting to get the appeal of suits. I wanna wear this more often mwihi

Pakken maken alles beter... I have proof of that!

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

God, New Vegas is en blijft zo'n geweldig spel. Fallout 4 could never (ook al heb ik ook echt een zwak voor dat deel en heb ik er honderden uren playtime in op verschillende consoles). De NV quests, factions, inappropriate humor. Het is allemaal zo goed.

[ bericht aangepast op 16 okt 2025 - 22:39 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Wilde deze morgen verder werken aan mijn papier mache voor school, tot mijn lichaam besloot om aan te voelen alsof er een vrachtwagen overheen is gereden.
    Writing on the couch it is.

Even the smallest can change the course of the future

Van graduation ceremony naar bijna mijn zesjarige relatie kwijt, niet door een ruzie maar door een intiem, kwetsbaar gesprek. En nu moet ik drie dagen van huis. I'm fucking terrified

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Van graduation ceremony naar bijna mijn zesjarige relatie kwijt, niet door een ruzie maar door een intiem, kwetsbaar gesprek. En nu moet ik drie dagen van huis. I'm fucking terrified

Omg no girl... als je wil praten weet je me te vinden (H) I'll keep my fingers crossed dat het goed komt!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ekko schreef:

You know I'm here if u want to talk about it <3

Even the smallest can change the course of the future

Hmh, vind cancellen ook zo lullig, maar ik denk eigenlijk dat ik hiermee ook te veel vraag van mezelf. /: Edit: gevraagd of het volgende week kan in plaats van zo, hoe sad en moeilijk dit ook was. Proud op die grens aangeven. Nu hopen dat ik werk overleef, (en dat dit niet dramatisch erg is.)
    En nog drie dagen werken met pms. Kijk er echt niet naar uit. Nu al niet meer. Oops

[ bericht aangepast op 17 okt 2025 - 9:44 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn