•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik dit weekend: ik heb het te druk met schrijven en school, ik ga stoppen met solliciteren en bij mijn huidige job blijven
    Ik na anderhalf uur op kantoor te zijn: FOR THE LOVE OF GOD GET ME OUT OF HERE

Even the smallest can change the course of the future

Misschien moet je heel de mail deftig lezen, voor je me de les spelt? Ik heb al planlast genoeg, dan moet ik het niet nog eens eerst 4 keer gaan uitleggen.

Mijn brein breint zoals het breint.

Okay YOU ALL

*waves at the entirety of Quizlet *

NEED TO COME UP

WITH SHITTIER NAMES FOR YOUR CHARACTERS

Because I'm trying to find a new name but there are so many FUCKING EPIC characters out there that YOU ALL gave BEAUTIFUL FUCKING NAMES

there are NONE LEFT

*angry huff*

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Still can't listen to music, en f het omdenken. Want dat werkt voor mijn hoofd dus niet. En nog zo veel te regelen vandaag, maar deze freeze..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ekko schreef:
    Okay YOU ALL

*waves at the entirety of Quizlet *

NEED TO COME UP

WITH SHITTIER NAMES FOR YOUR CHARACTERS

Because I'm trying to find a new name but there are so many FUCKING EPIC characters out there that YOU ALL gave BEAUTIFUL FUCKING NAMES

there are NONE LEFT

*angry huff*

Nu vraag ik me af welke je wil stelen, hahaha.

Ik ben hier ooit eens in een random RPG de naam Juvenalis (Juve) tegengekomen en ik gebruik die sindsdien zelf ook :'D
    Gewoon doen! De meeste namen komen sowieso ook ergens anders vandaan en je kan eventueel een shoutout doen naar de originele Q'er (en/of het gewoon vragen).

Persoonlijk zou ik het juist heel leuk vinden om op die manier geëerd te worden (:

Benedict's seizoen 29 januari biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitch, duurt te lang 😭

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Frisk schreef:
    (...)

Nu vraag ik me af welke je wil stelen, hahaha.

Ik ben hier ooit eens in een random RPG de naam Juvenalis (Juve) tegengekomen en ik gebruik die sindsdien zelf ook :'D
    Gewoon doen! De meeste namen komen sowieso ook ergens anders vandaan en je kan eventueel een shoutout doen naar de originele Q'er (en/of het gewoon vragen).

Persoonlijk zou ik het juist heel leuk vinden om op die manier geëerd te worden (:

Zo uit mijn hoofd kwamen Raja en Elliot voorbij in mijn lijstje (nog meer maar die ben ik even kwijt), maar ik heb nu zo'n sterke associatie (I blame the realistic writing smh) met die namen dat ik ze niet voor mijn eigen karakter zou kunnen gebruken. Maar wel heel tof dat je dat zou zien als een compliment <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Jammer dat we de wedstrijd verloren hebben (hoewel een vijfde set niet goed kwam, lol), maar ik heb wel echt goed gespeeld. 2 keer mooi geblokt, 4 prachtaanvallen, mijn receptie was on point en geen opslagen gemist... Heerlijk als mijn concentratie meewerkt! Ik blijf wel wat traag, maar ik denk dat dat gewoon iets is dat we allemaal moeten accepteren ^^

DE GROEI IN ZELVERTROUWEN DE AFGELOPEN VIER JAAR, HALLELUJAH!

Ik probeer echt zo hard om Powerless los te zien van alle allegations van ripping off other works (o.a. Red Queen, THG, Fourth wing), maar het is best moeilijk ;-; I really wanted to like it, maar het is zo similar en bijna geforceerd i.p.v. generic 13 in een dozijn fae story. Naja, we continue reading, maar het gaat niet m'n fave read van dit jaar worden.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Ik probeer echt zo hard om Powerless los te zien van alle allegations van ripping off other works (o.a. Red Queen, THG, Fourth wing), maar het is best moeilijk ;-; I really wanted to like it, maar het is zo similar en bijna geforceerd i.p.v. generic 13 in een dozijn fae story. Naja, we continue reading, maar het gaat niet m'n fave read van dit jaar worden.

Told yaaaa XD
    Ik zou er mijn tijd niet verder aan verdoen, maar goed.

Every villain is a hero in his own mind.

Ekko schreef:
    (...)

Zo uit mijn hoofd kwamen Raja en Elliot voorbij in mijn lijstje (nog meer maar die ben ik even kwijt), maar ik heb nu zo'n sterke associatie (I blame the realistic writing smh) met die namen dat ik ze niet voor mijn eigen karakter zou kunnen gebruken. Maar wel heel tof dat je dat zou zien als een compliment <3

Ik voel me onironisch vereerd 😭🖤 Zo leuk om te lezen.

hodie mecum eris in paradiso

Frodo schreef:
    Ik dit weekend: ik heb het te druk met schrijven en school, ik ga stoppen met solliciteren en bij mijn huidige job blijven
    Ik na anderhalf uur op kantoor te zijn: FOR THE LOVE OF GOD GET ME OUT OF HERE

Kun je niet stiekem solliciteren vanaf je huidige kantoorbaan? 👀

hodie mecum eris in paradiso

Still hope dat ik unexpected donderdag of zondag vrij krijg. Want ik moet musicalcon al missen door werk nu /:
    Tenminste toon ik inzet door vandaag te komen I.p.v. vakantie hebben vandaag.

En Me: *maakt dramatische plannen in een verhaal*
    Also me: nooh, deze karakter verdient dit niet.
    En het gaat not erger worden voor het beter gaat worden voor deze R, welp.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ah, mijn 5 minuutjes pauze vandaag. Op de wc. Heerlijk. (':

Faker. Come out of hiding. I could smell your bullshit-persona from a mile away

Don't walk. Run, you sheep, run.