•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

*chants* Worlds, Worlds, Worlds!

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Moriendi schreef:
    (...)
    Kun je niet stiekem solliciteren vanaf je huidige kantoorbaan? 👀

O jawel, ik twijfelde vooral aan het feit of ik wel een nieuwe job aankan in combinatie met mijn studie en boek-deadline (:
    Twijfel nog steeds, tbh.

Even the smallest can change the course of the future

Nou weer een Lego gebouw af. En weer vervallen in zo'n gat waarbij ik niet weet wat ik met mijn dag aan moet. Ugh. Iemand nog vermaak met lage prikkels? Ik heb al gedaan: legpuzzels, Lego bouwen, tekenen/verven/kleuren, puzzelboekjes, lezen, schrijven, bakken (te veel staan), diamond painting, kleuren voor volwassenen, film en serie kijken, mn haar verven, een prentenboek maken, digitaal tekenen. Ik kan me nergens meer toe zetten...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    (...)

O jawel, ik twijfelde vooral aan het feit of ik wel een nieuwe job aankan in combinatie met mijn studie en boek-deadline (:
    Twijfel nog steeds, tbh.

Als alles in jou op kantoor schreeuwt dat je daar weg moet, is dat hoe dan ook de juiste keuze. You’ll figure it out!

hodie mecum eris in paradiso

Caverna schreef:
    Nou weer een Lego gebouw af. En weer vervallen in zo'n gat waarbij ik niet weet wat ik met mijn dag aan moet. Ugh. Iemand nog vermaak met lage prikkels? Ik heb al gedaan: legpuzzels, Lego bouwen, tekenen/verven/kleuren, puzzelboekjes, lezen, schrijven, bakken (te veel staan), diamond painting, kleuren voor volwassenen, film en serie kijken, mn haar verven, een prentenboek maken, digitaal tekenen. Ik kan me nergens meer toe zetten...

Een grote lading soep maken? Zit veel snijwerk in die je zittend kan doen en waarna je weer even rust kan nemen. En als je klaar bent heb je eten voor de week? :')

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik wil echt mijn hoofd door de muur slaan ugh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I feel a sad so dark and ancient

Is this what having no wifi does to me? Am i that dependent on it? Pathetic

help

Voor het eerst in maanden een hele nacht doorgeslapen, rustig geslapen, uitgerust wakker geworden, en vervolgens zit mijn hele dag vol met freezes en dissociaties. Jemig ik was een gevaar op de fiets net.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:

Toevallig geïnteresseerd in borduren? Ik heb dat ergens begin dit jaar terug opgepakt en doe het af en toe tijdens d&d of serie kijken. Maar dan echt met een patroon wat je koopt, ipv dat je het zelf uit moet tekenen. Duurt wel langer, omdat je dus wisselt van kleuren ook en het aan- en afhechten tijd kost dan.

Soep is ook wel leuk idee. Zittend snijden kan, maar ik gooi ook vaak alles op een bakplaat en dan ff in de oven om te roasten en daarna soep verder maken. En je hebt daarna idd eten voor een week of langer.

Haken of breien of potions maken of een andere crafty hobby waar je wat langer / meer mee bezig bent.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Caverna schreef:

Dit is heel random, maar misschien scoubidou? Ik heb laatst weer wat 'touwtjes' online gekocht en het is best leuk om weer eens te doen terwijl ik YT/film/serie kijk. Na bijna 20 jaar zit de muscle memory er nog steeds in. (':

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Kan alleen denken aan die kabelwissel die ik anders had moeten doen en mijn uitspraak natuurlijk. Maar. Ik zag ook dat iets nog weg moest, en prepared things alright
    En ooit zal ik tank meer moeten kunnen luisteren I guess

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Tijd om te zien wat voor chaos de dag vandaag weer brengt. Ik wil gewoon beetje kunnen schrijven op m'n werk ja, niet daadwerkelijk dingen moeten uitzoeken, omdat de afdeling die dat zou moeten doen het niet doet/niet kan.

(Yes I know it's my job, maar m'n motivatie is al 2 jaar weg, so we trying okay)

[ bericht aangepast op 15 okt 2025 - 7:16 ]

Ugh het is zo lang geleden (buitenom mijn manuscipt om, die heeft me slapeloze nachten bezorgd) dat ik zo invested was met een story te schrijven, echt belachelijk voor woorden gewoon. Ik ben nog geen maand bezig en heb 119 pagina's ofzo (ben niet de snelste typer).

maar dit frustreert me ook gelijk. Het heeft me dagelijkse routine ook overgenomen waardoor ik weerwolven bijna was vergeten ( Natas, I owe you one for reminding me. (H) (flower) ).
    En weerwolven is niet het enige wat ik vergeten was... Bijna vakantie.... Voor volgend jaar ben ik legit aant overwegen om een bungalow te huren en een schrijf vakantie te gaan doen.

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

HalfBloodPrince schreef:
    Ugh het is zo lang geleden (buitenom mijn manuscipt om, die heeft me slapeloze nachten bezorgd) dat ik zo invested was met een story te schrijven, echt belachelijk voor woorden gewoon. Ik ben nog geen maand bezig en heb 119 pagina's ofzo (ben niet de snelste typer).

maar dit frustreert me ook gelijk. Het heeft me dagelijkse routine ook overgenomen waardoor ik weerwolven bijna was vergeten ( Natas, I owe you one for reminding me. (H) (flower) ).
    En weerwolven is niet het enige wat ik vergeten was... Bijna vakantie.... Voor volgend jaar ben ik legit aant overwegen om een bungalow te huren en een schrijf vakantie te gaan doen.

OMG schrijfvakantie!!!! I would love that als ik meer vakantiedagen had! En op zich wel fijn voor jezelf dat je zo invested was in je story, I could never (wish I could though, maar werk :/). En hey, shit happens! Schrijven is een vak en een passie, it sometimes takes over life en dat is oké ^^

Catmint schreef:
    (...)

OMG schrijfvakantie!!!! I would love that als ik meer vakantiedagen had! En op zich wel fijn voor jezelf dat je zo invested was in je story, I could never (wish I could though, maar werk :/). En hey, shit happens! Schrijven is een vak en een passie, it sometimes takes over life en dat is oké ^^

Misschien is dat wel leuk op te doen met een aantal mensen van Q? Ja ikzelf werk in de zorg dus bouw altijd teveel uren op.
    Ik ga binnenkort eens het verhaal posten hier. Niet dat er veel animo voor zal zijn maar zelfs vrienden zijn enthousiast nadat ik stukjes had doorgestuurd :Y)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."