•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik en mails, zucht.. Sorry werk, slechte indruk.. Maar als ik meteen op dit appje reageer, is het hopelijk verder wel oké.
    Ik ben zo zenuwachtig! Wat berichtjes sturen niet makkelijker maakt, helaas.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mails weggewerkt. I do love an empty inbox.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Paracosmoses schreef:
    Vandaag even knallen, Mirts. Zorg dat je maandag goed kan starten met de kids. 💪🏻

I did it. 🙏🏻
    Nu genieten van het laatste vakantie weekend.

I am ded. 🥱

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik voel me best oud als ik van visite naar huis rij en allemaal kindertjes op fietsen zie en dan denk ik, god wat ben ik blij dat ik niet meer hoef te stappen en zo gewoon lekker naar bed kan gaan 😶‍🌫️😂

Meh... Ik heb Little Kitty, Big City al een hele tijd in mij Steam library en ik wil 'm zo graag spelen, maar I just get sad als ik alleen al de cover zie lol.
    Ik mis ons eigen zwarte katje nog steeds zo erg. (':

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

I know he's joking but it still hurts

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zooooo zenuwachtig voor maandag en donderdag, help. Al is een anger rant bedenken voor een van mijnnverhaaltjes wel leuke afleiding. Arme andere karaters in dit verhaal zodra deze persoon langskomt. XD
    En door nog niet helemaal lekker zijn dingen moeten cancelled sucks, maar ik hoop morgen en maandag helemaal beter te zijn.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Leodh schreef:
    (...)

Neeeee echt?? Ohmygodd GEFELICITEERD!!! *O**O**O* Zijn de Qgames dan ook deel van jullie lore?? Wat ontzettend vet, hahaha ❤️🥰💕

Zeker weten! We schreven al wel samen, maar door de wedstrijd hebben we nummers uitgewisseld. En dat heeft toch wel heel veel mogelijk gemaakt. Al is het maar omdat we er een superfijne vriendengroep aan over hebben gehouden (H)

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Vannacht voor de eerste keer in het nieuwe huis geslapen, yay! Maar deze keer helemaal alleen en dat is wel wennen,
    Natuurlijk was ik wel vaak alleen toen ik samen woonde, maar dat was anders, omdat er later toch wel iemand thuiskwam.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Arcane heeft echt met met iedere episode een stukje van mijn hart verscheurd, maar die laatste episode was echt next level jflsjd

En nu ben ik schor van het janken ;-;

Welp this profile change was imminent

[ bericht aangepast op 16 aug 2025 - 20:58 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hoe ga ik vandaag 1) genieten van m’n laatste vakantiedag, 2) ontspannen, 3) het huis spik en span maken voordat werken weer start, 4) mezelf mentaal voorbereiden voor werken morgen en 5) de zenuwen onderdrukken??? 🙂

Zo, to do lijst leeggegooid en enkel laten staan wat zorgt voor rust. 💛

ughh schrijven is moeilijk :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ugh juist wanneer ik morgen weer aan het werk kan, word ik ziek? :c

Every villain is a hero in his own mind.