•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Dit was een... ervaring?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Uh... Ik dacht voor het eerst in jaren weer eens 'laat ik een fanfic lezen' en de eerste die ik aanklik leest echt als AI. Something's very off.
    Ik had eigenlijk nog nooit nagedacht over gebruik van AI op die manier, en het maakt me echt sad. Is this what AO3 is now?

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

FIYER0 schreef:
    Uh... Ik dacht voor het eerst in jaren weer eens 'laat ik een fanfic lezen' en de eerste die ik aanklik leest echt als AI. Something's very off.
    Ik had eigenlijk nog nooit nagedacht over gebruik van AI op die manier, en het maakt me echt sad. Is this what AO3 is now?

Niet alles gelukkig, maar helaas is het wel aanwezig. Een tip is de written by AI tag weg te filteren, dat scheelt al veel.

-
    Morgen is the day. AAAAH. Ik ben zenuwachtig. Hopelijk haal ik die 5.5 .

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

(Crazy from looking at paintings and further research) Ok I take it back the Victorians probably wouldn't think I'm ugly after all.......

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Waarom heb ik het idee dat m'n psycholoog echt alle standaard riedeltjes af gaat en niet meedenkt of verder probeert te kijken? Ik geef aan dat ik minder doomscrolling wil, maar dat ik als ik ga zitten om te schrijven ik stress krijg dat er niks op papier komt en ik ga zitten scrollen terwijl ik dan vind dat ik m'n tijd verdoe en nog meer stress heb en haar antwoord was dat neurodivergenten dat soms nodig hebben om tot rust te komen. En dat voor creatieve processen je niet in de 'aan'-modus moet staan, maar een zeker level van relaxatie nodig hebt. Dus dat ik mezelf die tijd maar moet gunnen. Bruh, ik zit 3 uur van m'n tijd enkel 's avonds al te verdoen op tiktok, insta, yt, fb filmpjes en een dom kattenspelletje - en dan ga ik uit ellende maar overwatch doen om nog iets semi-nuttigs te doen, terwijl ik juist wil schrijven. 'Maar je forceert jezelf', ja klopt, ik wil iets nuttigs doen met m'n leven en niet in een bureaustoel als een shrimp de minuten weg laten tikken. Hoe is dit een antwoord van een psycholoog naar iemand die aangeeft minder te willen doomscrollen, omdat m'n aandachtsspanne dan nog korter wordt? What???

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Trein ik vandaag twee keer 2 uur en 3 kwartier voor een tandartsafspraak van 15 minuten? Jazeker

Protect the people.

Hoe kun je iemand op deze manier behandelen?

Omnia mutantur, nihil interit

Dit zijn van die dagen waarop ik in de stad wil wonen :c The Social Hub is zo leuk hhhh

|| I told you not to play with the misfit toys ||

So. Freaking. Bored.

Even the smallest can change the course of the future

Well shit. Ging niet helemaal zoals gehoopt. Sucks dat er weer maar een helemaal lukte en de theorie de vorige keer safer voelde. Op hoop van zegen dan maar..
    (Heb nog een jaar voor duo geloof ik, maaf moet volgend jaar misschien extra vakken doen en heb daar met werk geen tijd voor)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het is echt heftig met hoeveel geregel je nog opgezadeld wordt als je chronisch ziek bent, zeg.

En om hoeveel dingen je moet rouwen...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

wauw, het leven is niet de vibe vandaag

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Dat er een jonge knul (22) aan de deur komt, je uiteindelijk zegt dat je geboren bent in 1996 en dat hij zegt dat je er zo goed uit ziet voor je leeftijd HAHAHAHAHA omfg veeg me op

Protect the people.

Vijftien-jarige collega: "Waarom is je moeder zo klein?"
    Lieke: "Ze is kwart Indonesisch."
    Collega: "Hm... was ze altijd al zo klein of is ze gekrompen?"

Ik ga stuuuuk 😂

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Sad want de Disneybubbel is weer voorbij <\3

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home