•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Oh oeps uhhh zo lang opblijven was vandaag niet de bedoeling lol maar yolo

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Oh oeps uhhh zo lang opblijven was vandaag niet de bedoeling lol maar yolo

Wish I could man, maar werk ;-; love me some midnight schrijfwerk en game-tijd

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

I really neeeeed some rest :/. Work and this house are too much..

[ bericht aangepast op 12 aug 2025 - 10:01 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Bij sommige mensen vraag ik me oprecht af hoe zij iemand gevonden kunnen hebben, met alle shit die ze gedaan en veroorzaakt hebben. . .

[ I will always love you ]

Doe jezelf een lol en ga volgende week net zo rijden als vandaag, want dan komt het examen heeeeelemaal goed omfg het voelde zo fijn vandaag

Protect the people.

Speedrunning unemployment rn it seems.
    Kan echt wel janken.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Catmint schreef:
    (...)

Wish I could man, maar werk ;-; love me some midnight schrijfwerk en game-tijd

Ik ben unemployment final boss vrees ik 😔

———

Anyway I woke up feeling disgruntled because of some bad dream I don’t remember but still feel bad about. Why

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    (...)

Ik ben unemployment final boss vrees ik 😔

———

Anyway I woke up feeling disgruntled because of some bad dream I don’t remember but still feel bad about. Why

Oh that sucks... maar de flexibele uurtjes zijn wel heel chill, alleen wel rip dat het hierdoor is.

Catmint schreef:
    (...)

Oh that sucks... maar de flexibele uurtjes zijn wel heel chill, alleen wel rip dat het hierdoor is.

Oh wait no don't worry hahaha I'm alright with the unemployment, I'm poking fun at myself, but thanks for the sympathy, that's very sweet (H)

Omatikaya schreef:
    Doe jezelf een lol en ga volgende week net zo rijden als vandaag, want dan komt het examen heeeeelemaal goed omfg het voelde zo fijn vandaag

You got this, girly

hodie mecum eris in paradiso

I would die for Benedict Bridgerton, that's all.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ffs leg ik brokjes buiten voor het egeltje dat tussen mijn voeten doorsjokt, eet mijn hoer van een kat (die binnen een bak brokken heeft die ze vertikt te eten) alles op (cat) ITS THE SAME FOOD YOU DIPSHIT WHY ARE YOU SO SELFISH

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Lezen in de tuin. 💛 Klein traantje laten bij The Assassin’s Blade, nu verder met Throne of Glass. Baby, I’m home.

inktzwart schreef:
    (...)

Oh wait no don't worry hahaha I'm alright with the unemployment, I'm poking fun at myself, but thanks for the sympathy, that's very sweet (H)

Ooohh oki oki! Gelukkig, wilde namelijk niet iets zeggen wat verkeerd over komt ofzo gezien unemployment niet altijd leuk is en het dan beetje stom is als iemand die wel werkt zegt 'Goh wat zou ik dat toch graag willen' (iets genuanceerder ofc, maar je snapt me).

Echt waarom moet ik drie keer over elke factuur mailen voordat het klopt? >.>

Every villain is a hero in his own mind.