•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Waaarom moest mijn koel/vriescombinatie vannacht ineens random gaan piepen? Toen ik wakker was en ging kijken was mijn vriezer ontdooid, how???
    En great.. Waarschijnlijk ben ik dus betrokken in die lek van het bevolkingsonderzoek.. Fuck that.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik haat de ai prompted vragen die nu onder de helft van de facebook posts in m'n tijdlijn verschijnen.

Yeeeeessssss rijbewijs binnen

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Yeeeeessssss rijbewijs binnen

Woooo gefeliciteerd! :Y)

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

-

[ bericht aangepast op 19 aug 2025 - 16:47 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Vandaag ging al veel beter dan gisteren. Morgen weer nieuwe leerlingen ontmoeten, ditmaal ‘gewoon’ in de bovenbouw. Zo vreemd dit, ik mis m’n oude school nog steeds. Maar: groei. ✨

Ik loop al drie dagen "bij" met whatsapp (lees: mensen niet 6-21 business days laten hangen)

Can we get a HIYAAAAAAA :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Ik loop al drie dagen "bij" met whatsapp (lees: mensen niet 6-21 business days laten hangen)

Can we get a HIYAAAAAAA :Y)

Ben je nu aan het humble braggen over dat zoveel mensen jouw aandacht willen? 😂❤️
    love ya <3

FIYER0 schreef:
    (...)
    Ben je nu aan het humble braggen over dat zoveel mensen jouw aandacht willen? 😂❤️
    love ya <3

Obviously. And you're part of the problem, so if you want me to stop bragging STOP TEXTING (cat)

Ekko schreef:
    (...)

Obviously. And you're part of the problem, so if you want me to stop bragging STOP TEXTING (cat)

Never! :Y)

can you just not do this? it would make my life much easier. thank you.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Of course they did. (cat)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Werkpas vergeten. Goede indruk zo... (het zit nog niet in mijn check-before-I-leave systeem, daardoor ging het mis.) En omdat ik pas bij Leiden zou kunnen keren, leek doorrijden me toch het slimste. Anders zou ik door files sowieso te laat zijn. Hopelijk gaat de rest van de dag beter dan dit..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Fskdndj nu heb ik helemaal zin om naar Disneyland te gaan 😂

The internalized male gaze is crazy I'll literally be looking up hormone clinics to be a MAN and then ten minutes later have a mental breakdown over whether I'd suit Victorian beauty standards or not (because if anyone thinks of me as an ugly person ever this is a problem, naturally, even if they're long dead). Why does this matter lmaoooo

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."