•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Nu al niet meer normaal kunnen typen en alles x keer herschrijven.. Dit wordt nog wat morgen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

My mom is struggling with melancholy over a breakup and has been crying so I've been trying to support her and at some point she turns to me and is like "how do you know this feeling so well, that's not good" and it's like. I feel this weekly, at times multiple days a week. I genuinely thought she knew this and just didn't care. Turns out she didn't know either despite knowing I have C-PTSD and severe depression.

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Piew piew piew mijn hoofd doet kut en ik wil mijzelf het liefst afmaken piew piew piew

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik dacht dat de dagen die ik in mijn dagboek gedocumenteerd had allemaal vrij saai waren en enkel wat ik gegeten had etc erin hadden, maar ik lees het terug en er is een complete zenuwinzinking op iedere dag 🙃 Als in, letterlijk, iedere. dag. Ik heb in detail dingen opgeschreven over de pijn die ik voelde en ik heb dat somehow compleet uit mijn geheugen gewist? Hoe vaak heb ik nog steeds dit soort mental breakdowns die zo pijnlijk zijn dat ik de herinneringen eraan merendeels onderdruk? Dit is zo unreal bwahaha wat

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Deze zomervakantie was meer dan geweldig gewoon 💛 de sleutel ontvangen, samenwonen, klussen, vakantie naar België, vrienden, familie, gamen en lezen, ontspannen, sauna, bookclub, genieten.

Morgen starten aan de andere nieuwe uitdaging: een nieuwe school – alles is nieuw, collega’s, leerlingen, leerjaar, lokaal, methodes. En het is zó verdomd spannend. Maar ik weet dat als ik thuis kom, jij er zal zijn om me op te vangen. 💛 En dat betekent de wereld voor me.

inktzwart schreef:
    Ik dacht dat de dagen die ik in mijn dagboek gedocumenteerd had allemaal vrij saai waren en enkel wat ik gegeten had etc erin hadden, maar ik lees het terug en er is een complete zenuwinzinking op iedere dag 🙃 Als in, letterlijk, iedere. dag. Ik heb in detail dingen opgeschreven over de pijn die ik voelde en ik heb dat somehow compleet uit mijn geheugen gewist? Hoe vaak heb ik nog steeds dit soort mental breakdowns die zo pijnlijk zijn dat ik de herinneringen eraan merendeels onderdruk? Dit is zo unreal bwahaha wat

gotta love traumabrein? Shit man, klinkt heftig. sending good vibes <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    (...)

gotta love traumabrein? Shit man, klinkt heftig. sending good vibes <3

Thank you (H)

If you're sick, stay home please.. en geef me geen anxiety over ziek van je worden. Pff. Ik ga misschien toch wel in het vervolg met de auto.
    En wow. Deze vriend weet toch nog welke dag het is vandaag, ondanks onze vooral radiostilte nu.

Listen, I'm happy my straight ally boyfriend is supportive. But why'd his gift have to be a pin that says "I'm so gay I can't even park straight" 😂😂😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

So much stress fml

Protect the people.

Het is toch helemaal absurd dat ik na twee bezoekjes van een halfuur gisteren nu fysiek zó van de kaart ben... ik ben zo verdrietig

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

NS (altijd)

En daarnaast: ik ben verschrikkelijk moe, ik wil graag even heerlijk slapen als mijn kittens

Omnia mutantur, nihil interit

Of ik de Illumicrate Bridgerton set heb gekocht? HELL YESSSSS

Life is a beautiful struggle

Pff. Not smooth action 1. Hopelijk blijft het hierbij en gaat het enkel beter en is dit gewoon een eerste dag stress mistake.

Vanochtend geen honger, met de lunch met pijn en moeite m'n boterhammetjes naar binnen gewerkt. Hoezo heb ik nu dan ineens honger?
    What in the nine hells?????

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen