•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik had kunnen uitslapen, wat ik wel kan gebruiken. Maar mijn nichtje heeft me wakker geschreeuwt.. Fijn begin van de dag..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

It feels illegal to be lowkey happy that a certain coworker is fired.. I feel like a villain lol

[ bericht aangepast op 13 aug 2025 - 10:11 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

back to being bored

help

Miyah schreef:
    It feels illegal to be lowkey happy that a certain coworker is fired.. I feel like a villain lol

Don't feel bad, zolang je een goede reden had en niet 'hij had een lelijk hoofd' of 'haar t-shirts waren niet mijn stijl' is het best normaal. Meestal hebben ze wel iets gedaan om het zelf te veroorzaken

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

En toen ging m'n laptop niet meer aan... 😭

Protect the people.

Gisteren hoorde ik dat ik officieel mijn baan zou verliezen. Dat wist ik al en ik dacht dat het me niet zoveel deed maar vandaag voel ik me helemaal ruk en kan ik echt niks hebben. Wat een shitzooi is langdurig ziek zijn, ik ben er zo klaar mee en heb zo’n enorme behoefte aan troost van gezelschap maar dat kan niet omdat ik geen prikkels aan kan en ik voel me zo kut

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Gisteren hoorde ik dat ik officieel mijn baan zou verliezen. Dat wist ik al en ik dacht dat het me niet zoveel deed maar vandaag voel ik me helemaal ruk en kan ik echt niks hebben. Wat een shitzooi is langdurig ziek zijn, ik ben er zo klaar mee en heb zo’n enorme behoefte aan troost van gezelschap maar dat kan niet omdat ik geen prikkels aan kan en ik voel me zo kut

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:

Pff.. Dikke knuffel!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

ughh, ik zit de hele tijd vast op hetzelfde stukje. wat zeg je tegen een obviously deeply traumatised person? i dunnno!

Leodh schreef:
    ughh, ik zit de hele tijd vast op hetzelfde stukje. wat zeg je tegen een obviously deeply traumatised person? i dunnno!

okay and then i fixed it. thanks ljh!

i am genuinely losing braincells just sitting here

help

Hottttttt

Pff. Wat een drukte. Ben blij dat dit niet full time is, maar die vakantie in april gaat nog wat worden vrees ik. Want twee dagen 5 uur achter elkaar is te veel voor mij.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dit was even goed voor mijn hart <3 nu hopen dat ik morgen na werk ook nog mee kan op de boot. I'll need it after running around in 34 degrees 💀

|| I told you not to play with the misfit toys ||

So many things I need/want to do, but why do I get paralysis en ga ik doomscrollen en het forum refreshen? Pls, I want to actually do something ffs

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen