•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

De hele week alleen met deze collega op kantoor is torture..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

hhhhh mensen die het feit dat ik mijn vriend vraag om gras te maaien als argument gebruiken tegen feminisme, want "equality works both ways!1!". Shut your cakehole idjit.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    hhhhh mensen die het feit dat ik mijn vriend vraag om gras te maaien als argument gebruiken tegen feminisme, want "equality works both ways!1!". Shut your cakehole idjit.

Waarom heb jij zoveel annoying ppl om je heen bruh? 🥺
    weet niet over wie je het hebt maar wat een vermoeiende uitspraak weer haha

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Zoya schreef:

Bruh wat? Back-up nodig? Ik kom graag iemand een verhelderende wake-up call geven (aka klap in gezicht) voor je ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

FIYER0 schreef:
    (...)
    Waarom heb jij zoveel annoying ppl om je heen bruh? 🥺
    weet niet over wie je het hebt maar wat een vermoeiende uitspraak weer haha

De meeste zijn gewoon mensen die mijn leven in dwalen, bijvoorbeeld omdat ik ze steeds tegenkom in gezamelijke kringen :') en dan ren ik vaak heel hard de andere kant op. Maar deze lamlul is al 16 jaar de bestie van mijn vriend dus daar ontkom ik niet aan hahaha

Zoya schreef:
    (...)

De meeste zijn gewoon mensen die mijn leven in dwalen, bijvoorbeeld omdat ik ze steeds tegenkom in gezamelijke kringen :') en dan ren ik vaak heel hard de andere kant op. Maar deze lamlul is al 16 jaar de bestie van mijn vriend dus daar ontkom ik niet aan hahaha

Oh neee, is dat diezelfde gast die laatst ook al een vervelende opmerking maakte? :E

FIYER0 schreef:
    (...)
    Oh neee, is dat diezelfde gast die laatst ook al een vervelende opmerking maakte? :E

"Lekker jong wijf"- guy? Nee gelukkig niet, dat was een random vrijwilliger op Castlefest die nu op de blacklist staat omdat hij allerlei creepy shit heeft gedaan, bleek later

Zoya schreef:
    (...)

"Lekker jong wijf"- guy? Nee gelukkig niet, dat was een random vrijwilliger op Castlefest die nu op de blacklist staat omdat hij allerlei creepy shit heeft gedaan, bleek later

Nee, die ene die zei dat je die operatie niet had moeten doen oid. Misschien herinner ik het me verkeerd. 💀

Maar jesus, wat een idioten heb je er toch.

Ik wil echt gillen en huilen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wel. Weer een tegenslag voor haar godverrrr

Protect the people.

FIYER0 schreef:
    (...)
    Nee, die ene die zei dat je die operatie niet had moeten doen oid. Misschien herinner ik het me verkeerd. 💀

Maar jesus, wat een idioten heb je er toch.

Oh that guy! Die heeft inmiddels wel oprecht zijn excuses aangeboden vorige week dus hem kan ik weer iets beter tolereren.

----

Update: I mowed the grass. Feminism in action, apparently.

[ bericht aangepast op 11 aug 2025 - 15:13 ]

They see me bloatin', they hatin'

Protect the people.

Vandaag bestond uit: uit bed kruipen, snel even onder de douche springen, wat eten, terug naar bed en doodgaan van de pijn.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Joepie, weer een tegenslag op werk-gebied. Fuuuuuuuuuuck.
    Ik weet legit niet of dit goedkomt lol.

🤢🤢🤢

also, mannetjes ratten zijn zo luider als ze aan het stoeien zijn lol 😂

Don't walk. Run, you sheep, run.