•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik voel me weer helemaal een startende leerkracht op m’n nieuwe school. Can my brain. . . not?

Vanochtend dus buitengesloten door de kat van vrienden. In mijn hemdje en kort pantybroekje (want wie houdt een jurk aan bij het schoonmaken?).

Vrij gênant. Gelukkig had hun overbuurvrouw een reservesleutel, maar het voelde wel alsof ik in m'n ondergoed over straat liep 🤣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

*haalt diep adem* ik wist dat dit een reis met famillie is en dat dat HEEL anders is dan mijn eigen vakanties (ik had zero expectations), maar damn had wel graag de Opera Garnier van binnen willen zien 💔

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

dzaaaaaaaaaasqdsqdqezaezaezdfs

help

Zoya schreef:
    Dit was even goed voor mijn hart <3 nu hopen dat ik morgen na werk ook nog mee kan op de boot. I'll need it after running around in 34 degrees 💀

Ik was vergeten dat ik niet mag zwemmen met een relatief nieuwe piercing NOO 😭😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Ik was vergeten dat ik niet mag zwemmen met een relatief nieuwe piercing NOO 😭😭

eh, ik ben een dag na mijn piercing gaan zwemmen

gewoon goed ontsmetten achteraf

help

Niet ik die nog meer karakters toevoegt aan een verhaal. Oeps. XD
    Al spelen we nog steeds te veel mannelijke rollen om een Legally Blonde cast rond te krijgen, maar met wat creativiteit zie ik dit wel wat worden.
    (We negeren dat ik nog veel dingen moet doen, maar niets gedaan krijg vandaag..)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Merrin schreef:
    (...)

eh, ik ben een dag na mijn piercing gaan zwemmen

gewoon goed ontsmetten achteraf

Idk ik heb echt horrorverhalen gehoord over ontstoken kraakbeenpiercings en dit is wel vies natuurwater 🫠

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Idk ik heb echt horrorverhalen gehoord over ontstoken kraakbeenpiercings en dit is wel vies natuurwater 🫠

Welke is het en hoe lang geleden? En is het je enige piercing?

help

ik ben zo niet gemaakt voor deze hitte ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Waarom df moet ik uit een land komen met close to 0 kansen binnen mijn beroep. Ik ben zo fucked.
    What the fuck doe je, Nederland????
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Oh ja en FUCK Brexit.

😂😂😂 this shit is funny

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vandaag even knallen, Mirts. Zorg dat je maandag goed kan starten met de kids. 💪🏻

Concentratievermogen staat op 0 vandaag jeej