•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Voor de eerste keer in jaren weer iets aan het verkopen op Marktplaats. De eerste de beste clown in mijn PB's is alweer duidelijk een scammertje haha. Fucking hell.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Vandaag weer begonnen met schoolopdrachten na ook gewoon even zomervakantie te hebben gehouden - tot dusver nog geen nieuwe baan na de zomervakantie ): . Hopelijk lukt het om in december af te studeren.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Pfoe, de eerste dag ging goed – leuke collega’s, leuke kids. 💛 Maar, damn, wat een stuiterballen. Weer bevestiging dat de bovenbouw meer mijn ding is. Dit jaar zien als ontwikkeling. Volgend schooljaar hopelijk vast op een school kunnen staan, in een groep die m’n voorkeur heeft.

Iemand die zegt dat mensen stil moeten zijn in de stiltecoupe, yes!
    Edit: vreugde was van korte duur. Er eet iemand chips direct voor mijn neus. Hoor ik plots heel erg natuurlijk...

En pff. Ik ben op. Het is zeker leuk, maar het is ook erg fijn dat ik morgen een dagje vrij ben omdat school nog niet begonnen is. Kan ik nog even ontstressen, en woensdag hopelijk wat relaxer zijn dan vandaag. (Overthinking mind, stay quiet.)

[ bericht aangepast op 18 aug 2025 - 17:18 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

"Entrepeneur van 27 heeft 1500 boeken gepubliceerd met AI en hiermee 3 miljoen verdiend."

I am... upset.

Dramatic

Renna schreef:
    "Entrepeneur van 27 heeft 1500 boeken gepubliceerd met AI en hiermee 3 miljoen verdiend."

I am... upset.

Society is kapot. (:

Ben ik de enige die stress krijgt van Marktplaats onderhandelingen? (fish)

Renna schreef:

I am... upset.

Damn

Every villain is a hero in his own mind.

Josh Dun finally singing on an official track is all I needed in this world, I can die peacefully now omfg

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Probleem: ik voel me ruk.

Oplossing: mijn haar verven met een spoeling xD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Renna schreef:

I am... upset.

Laten we een troostvuurtje aan gaan steken met z'n allen. Bij zijn huis... en z'n auto's er ook bij als we dan toch bezig zijn. Hoe meer brandstof, hoe meer vreugd.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Laten we een troostvuurtje aan gaan steken met z'n allen. Bij zijn huis... en z'n auto's er ook bij als we dan toch bezig zijn. Hoe meer brandstof, hoe meer vreugd.

Preach 🔥

Dramatic

Met hoofdpijn op de bank, de eerste schooldag heeft me meer gesloopt dan ik dacht.

Caverna schreef:
    Probleem: ik voel me ruk.

Oplossing: mijn haar verven met een spoeling xD

Goeie oplossing wel, tenminste voor even. xD
    (Niet waarom ik deels blauw haar heb, maar wel herkenbaar.)
    -
    Ugh. Moet hij echt net vandaag kiezen om het te hebben over hoe dingen gaan tussen ons.. Dit is een never ending story met hem, en ik heb er nu echt geen fut voor. Leuk dat hij er op vakantie over na kon denken, maar mijn lijf is al een week in de stress vanwege werk en school..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    (...)
    Goeie oplossing wel, tenminste voor even. xD
    (Niet waarom ik deels blauw haar heb, maar wel herkenbaar.)

Haha ik ga voor een neutrale bruine kleur (ben blond) en dan dat ie weer uit te wassen is hahah. Dus wel een heel milde versie 😂

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain