• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Duo is zo snel met geld van je vragen, maaaar wanneer jij geld van hun krijgt doen ze er zo langzaam over 😭

let the fears you have fall away

Dit project man.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Maele schreef:
    Wanneer je nog zo'n 9 modules nieuw moet leren voor het einde van volgende maand vanwege geplande examens en je intussen alle 27 modules samen moet blijven herhalen om niets te vergeten, maar je brein besluit alle werkzame stoffen uit die modules steeds meer door elkaar te halen... Oké, misschien krijg ik (degene die drie weken geleden nog zei 'ik heb geen stress') nu toch wel een beetje last van stress.

You got this! <3

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    You got this! <3

Thank you 🤍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Hiding period cramps at work is an olympic sport

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Zo, props voor de uitvoering zijn klaar. Hoop dat het vanavond niet al te lang duurt, want ik wil Eurovisie semi 2 zien… maar ik zie net dat we om 20.00 uur starten dus ik ga dat denk ik niet redden.

Also, als we om 20.00 uur pas starten, waarom moeten we dan in godsnaam al om 16.00 uur aanwezig zijn?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Maele schreef:
    Wanneer je nog zo'n 9 modules nieuw moet leren voor het einde van volgende maand vanwege geplande examens en je intussen alle 27 modules samen moet blijven herhalen om niets te vergeten, maar je brein besluit alle werkzame stoffen uit die modules steeds meer door elkaar te halen... Oké, misschien krijg ik (degene die drie weken geleden nog zei 'ik heb geen stress') nu toch wel een beetje last van stress.

Yes, you got it woman. Now pull yourself together and do this!! 💪 (PS. Vergeet niet te rusten ok? Dat heb je echt nodig. Het is bewezen dat men beter stof kan opnemen als er pauzes tussen zitten en niet constant aan èèn stuk doorgaan. Je moet je brein ook rust geven.)

[ bericht aangepast op 15 mei 2025 - 13:35 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom kan ik niet normaler doen? Al is er sowieso nog weinig te doen op deze stage so far..
    Dan maar mijn BBL contract tekenen tijdens het werken aan deze samenvatting. De (logische) proeftijd daar maakt me zenuwachtig. Hopelijk gaat alles deze stage en in die maand proeftijd goed genoeg!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lmao die assistente van de huisarts
    Nja, ik heb in ieder geval over 3 weken een afspraak, hopelijk kan ik een verwijzing krijgen voor de GLI

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Volgens mij ben ik gewoon verkouden geworden van toen ik mijn CPE had afgelopen zaterdag, licht snotterig en een zere keel ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Yamato schreef:
    (...)
    Yes, you got it woman. Now pull yourself together and do this!! 💪 (PS. Vergeet niet te rusten ok? Dat heb je echt nodig. Het is bewezen dat men beter stof kan opnemen als er pauzes tussen zitten en niet constant aan èèn stuk doorgaan. Je moet je brein ook rust geven.)

Thank youu 🤍 (And I won't! Ik merk het zelf ook dat wanneer ik teveel leer alles fout gaat, maar het is zoveel soms dat ik door wil, haha)

Maele schreef:

You got this! I believe in you 🫶🏻

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Caverna schreef:
    Ik wil gewoon heel hard huilen en vastgehouden worden door iemand die tegen me zegt dat alles goedkomt

Voel je altijd welkom om je hart bij me te luchten, Marjanne 🤍
    En voor nu: een hele dikke knuffel, op afstand!

ˆBovenstaande geldt trouwens voor iedereen! Mijn Discord staat altijd open voor jullie 🤍

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Ik mis de old school Q-layout nog steeds :E

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

AMuppetOfAWoman schreef:
    (...)

You got this! I believe in you 🫶🏻

Thank youu 🤍