• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    Ik heb iemand die erover gaat nadenken of hij mn dienst over wilt nemen zodat ik naar Comic Con kan, root for me

Fingers crossed!!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

let the fears you have fall away

Wat een fuuuuucking horrornacht was dit zeg. Niet leuk.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Iemand tips voor een solotrip naar London? Waar kan je het beste verblijven als je alleen gaat als vrouw zijnde voor ook nog een beetje redelijke prijs?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Uuh, hoi, het was mij niet helemaal duidelijk dat dat telefoontje een mondelinge franstest was. Helpt ook niet dat de mevrouw aan de telefoon na één vraag die ik niet helemaal mee kreeg naar Engels switchte en Engels bleef praten. Tuurlijk ga ik dan mee naar Engels als ik niet weet dat het een test is.

Beter luisteren ze naar me en kan ik m'n cursus alsnog op het juiste niveau volgen.

Catmint schreef:
    Iemand tips voor een solotrip naar London? Waar kan je het beste verblijven als je alleen gaat als vrouw zijnde voor ook nog een beetje redelijke prijs?

Ik ben een aantal keer in de St Christophers Inn geweest, dat is echt een meer dan prima hostel! Was wel in 2013/14 en 2019 dus weet niet hoe het nu is.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:

Ik heb jaren terug met mijn zus in het easyHotel London City Shoreditch gezeten (https://www.booking.com/Share-PBiG5t). Dicht bij een "tube" en zit in het zakendistrict van Londen, dus voelde me daar ook prima veilig

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:

Ik ben drie jaar geleden een aantal dagen naar Londen geweest met een vriendin en wij verbleven in Point A Hotel London Paddington. Point A Hotel heeft (als ik het me goed kan herinneren) meerdere locaties in Londen en wij waren er echt ongelofelijk tevreden mee!

Porphyrogenitos schreef:
    Uuh, hoi, het was mij niet helemaal duidelijk dat dat telefoontje een mondelinge franstest was. Helpt ook niet dat de mevrouw aan de telefoon na één vraag die ik niet helemaal mee kreeg naar Engels switchte en Engels bleef praten. Tuurlijk ga ik dan mee naar Engels als ik niet weet dat het een test is.

Beter luisteren ze naar me en kan ik m'n cursus alsnog op het juiste niveau volgen.

Wtf Belle als ze niet naar je luisteren moet je gewoon een klacht indienen, want dat is hartstikke misleidend. Wie verzint zoiets. (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Wtf Belle als ze niet naar je luisteren moet je gewoon een klacht indienen, want dat is hartstikke misleidend. Wie verzint zoiets. (cat)

Op zich was het achteraf wel duidelijk, maar m'n brein was niet daar tijdens het telefoontje. Ik heb het niveau wel, maar niet als ik verrast wordt en moet dealen met crappy audiokwaliteit.
    Maar ik mag mn cursus alsnog op het niveau volgen waarvoor ik me heb opgegeven, ik kreeg alleen een wat passief agressief antwoord, lol. Laten we hopen dat deze mevrouw niet ook mijn docent is.

Hou ervan als mijn brein niets anders kan vinden dan shrbdlsmbdvzjd. Ja. Fantastisch. En nadenken?

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Beter helpt chatgpt me even door deze paar verslagen heen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Aaaaaaaaaaaaahhh zo zenuwachtig voor straks - voor het eerst kijken in het nieuwe appartement..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Catmint schreef:

Persoonlijk heb ik een hotel gedaan op de west end/piccadilly circus. Had eerst een hotel geboekt maar bleek onder de bedwantsen te zitten (was 200 voor 2 nachten) ik dacht ik wil het liefst centraal zitten omdat ik het niet zie zitten om alleen nog in de metro en naar een buitenwijk te gaan als vrouw alleen. Ik zit nu in het hotel Montcalm Piccadilly Townhouse en dat heeft mij 267 pond voor 2 nachten gekost. 4 sterren hotel dat wel (en bedwants vrij). Best prijzig, maar had zoiets van veiligheid boven alles haha en ik had zoiets van, liever gelijk van het vliegveld naar mijn bestemming en dat ik dan alles op loopafstand kan doen en als ik weer weg ga alleen de metro en trein hoef te nemen terug naar het vliegveld. Best prijzig, maar het is echt het midden van het centrum dus niets is echt "goedkoop" en comfort vind ik persoonlijk ook best belangrijk.

Life is a beautiful struggle

Lolol, waag het niet om in dezelfde stiltecoupé te zitten als ik en dan geluid te maken. i will tell you off. this is a warning

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

En alweeeeeer los ik het wel weer allemaal op :X

Lupinus -> Fantabulosa