• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vroeeeeegggg voor een zondag, maar het is het wel waard

let the fears you have fall away

Wát een film, mijn hart is er nog vol van.

Omnia mutantur, nihil interit

Kreeg net te horen dat de recent (3/4 jaar geleden) vernieuwde keuken van ons (als alles verder goed gaat) nieuwe huis geen soft close lades of deurtjes heeft?! Wie maakt er een keuken zonder soft close?!

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Kreeg net te horen dat de recent (3/4 jaar geleden) vernieuwde keuken van ons (als alles verder goed gaat) nieuwe huis geen soft close lades of deurtjes heeft?! Wie maakt er een keuken zonder soft close?!

Zie het maar zo, soft-close is HEEL irritant als je chagrijnig bent en even met de kastjes wilt slaan 😌

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Zie het maar zo, soft-close is HEEL irritant als je chagrijnig bent en even met de kastjes wilt slaan 😌

Hahaha, ik denk dat ik kan settlen voor met deuren slaan als kastjes het niet doen ;p

OT: Time to start gathering inspo for our future dnd/entertainment room ^^

Do it scared, but do it anyway.

Eindelijk dit boek uit na 14 dagen, pffft.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Pff okay, zo geen zin in deze mensen in m'n huis. Ik ga niet lekker, so leaf me alone :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

theyre here. wish me luck

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik ben zo klaar met deze werkdag vandaag 😫

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ergens voelt het goed om zo'n negatieve review te plaatsen, want ik vond het boek écht niet sterk en heb me te veel geërgerd - en ergens voelt het lullig naar de auteur :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I. Am. Ded.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Huhh momentje: was alvast aan het oriënteren voor een nieuwe groepsreis in de meivakantie volgend jaar. Valt de meivakantie op mijn werk van woensdag 22 april tot en met dinsdag 5 mei? Wat is dit nou weer voor een datum?

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Huhh momentje: was alvast aan het oriënteren voor een nieuwe groepsreis in de meivakantie volgend jaar. Valt de meivakantie op mijn werk van woensdag 22 april tot en met dinsdag 5 mei? Wat is dit nou weer voor een datum?

midweek tot midweek?! Ewh (cat)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ughh, morgen weer werken na een week vrij. I don’t want too.
    Het is altijd zo lastig om weer te gaan na een vakantie. :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik heb iemand die erover gaat nadenken of hij mn dienst over wilt nemen zodat ik naar Comic Con kan, root for me

|| I told you not to play with the misfit toys ||