• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

denk je dat je iemand kent, lusten ze geen olijven. pfft.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Catmint schreef:
    Iemand tips voor een solotrip naar London? Waar kan je het beste verblijven als je alleen gaat als vrouw zijnde voor ook nog een beetje redelijke prijs?

Londen en redelijke prijzen? 😭

Maar ik zou, zoals de mensen voor mij, ook aanraden om zoveel mogelijk in het centrum te zitten (bijv Piccadilly Circus). Het scheelt gewoon heel erg met metro’en en daar zijn ook later op de avond nog genoeg ‘normale’ mensen op straat lol. Buiten het echte centrum kan het soms een beetje grimmig zijn, afhankelijk van waar je zit ofc. Alleen zijn de hotels daar helaas wel aan de duurdere kant. Als je niet per se centraal wil zitten kan ook Secret Escapes proberen. Dat zijn altijd erg nette (dare I say luxe) hotels en soms zijn die prijzen het echt waard aangezien die hele ouderwetse budget hotels soms ook belachelijk veel geld vragen voor een kamer waar je kartonnen muren hebt. (‘: Ik betaal dan zelf liever wat extra.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Pfffff ik ben de laatste tijd zo burned out op gamen. Enerzijds goed, want nu ben ik weer meer aan het lezen, maar ik mis het. Heel frustrerend dat niks me vast kan houden want het is echt de meest effectieve vorm van escapism voor mij.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Nu gesprek met de hypotheekadviseur, volgende week bouwtechnische keuring, spannend ^^

Do it scared, but do it anyway.

Ik mis de oude leden hier op Q.

Rassalentar schreef:
    Nu gesprek met de hypotheekadviseur, volgende week bouwtechnische keuring, spannend ^^

Giiirl, we zitten in dezelfde fase, ik herken je spanning zo! Dat we maar snel in onze huisjes mogen zitten.

Paracosmoses schreef:
    (...)

Giiirl, we zitten in dezelfde fase, ik herken je spanning zo! Dat we maar snel in onze huisjes mogen zitten.

Same!! Ik heb er echt wel zin in, beetje visualiseren hoe het zal gaan zijn enzo ^^

Do it scared, but do it anyway.

Eindelijk aangekomen in mijn hotel, gelijk gedoucht en opgefrist. Oh my living my best life. Dit hotel is echt geweldig helemaal vergeleken met het hotel waar ik afgelopen weekend zat in Disney. Klaarmaken en richting Waterstones. 🥹

[ bericht aangepast op 26 mei 2025 - 19:18 ]

Life is a beautiful struggle

Spannend, volgende week als gezinnetje eerste keer in een hotel overnachten. Is heel wat anders dan bij mijn of zijn ouders te logeren.

Ich liebe dich 27.12.23

Pff. Wat een chaos vandaag, en dan was dit helemaal niet een dag waarop dat goed uitkwam.. Hopelijk gaan de andere repetitiedagen smoother.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Een kleine 1,5 uur geleden heb ik een verslag ingeleverd. Is het goed? Niet echt, als het maar voldoende is.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Fucking kuthoofd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Werken na een musical-avond is een gruwelijk slecht idee 🥲

Dramatic

Natuurlijk zijn degenen die geen andere verplichtingen hebben vandaag weer te beroerd om even naar de academie te komen voor het printen van die boekjes, want 'dat is zo ver reizen om alleen even te printen', dus wie moet er weer gaan schuiven met haar werk en alles in haar eentje regelen? Juist ja. Me. As always. Lijk Gekke Henkie wel at this point.

Lupinus -> Fantabulosa

Waterstones Piccadilly. Holy moly zoveel verdiepingen. Heb alleen maar kleine handbagage zit in twijfel om toch niet een koffer te kopen en die mee te nemen. Wat een prachtige specials hebben ze hier. 🥹

Life is a beautiful struggle