•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

De inkopen gingen snel dan ik verwacht had. 🤗

Another Freaky Friday at work

Omnia mutantur, nihil interit

I finally dared to send a message to my brother about how I feel about how my younger self acted to him.. being kind to yourself, forgiving your younger self can be so hard sometimes...

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Dan heb je je wekenlang mentaal voorbereid op in het weekend examens nakijken, kom je er nu achter dat er WEER een testcorrectie is en je pas maandagavond kan beginnen?? En dan donderdag meteen havo??? Hallo...

Protect the people.

Also, de teringbende op school wordt steeds groter 💃🏼

Protect the people.

Stapje achteruit weer. Nu proberen dat niet als iets verdrietigs te zien maar als een training. En NIET LUISTEREN NAAR DIE STEM IN MIJN HOOFD DIE PROBEERT CONTROLE TE PAKKEN

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Iemand noemde net mijn eczeem.. Nu hoop ik maar dat het minder zichtbaar was bij stage. Het is al minder dan het zonder beetje foundation is at least, maar de droge huid blijft wel wat helaas. En nu twijfel ik ook aan hoeveel hier nog van zichtbaar is/ zal zijn, maar tenminste heb ik kunnen laten zien dat ik dacht aan het opbergen van dingen. Ik had alleen iets ietstje anders achter kunnen laten dan in een hurry, ik wist alleen even niet meteen hoe. En ik hoor waarschijnlijk pas donderdag feedback hierop..
    Pff. Niet mijn beste dag vandaag, maar morgen will be fun at least!

En:

Catmint schreef:
    (...)

Geen idee, heb mn ideetjes voor laatste chapters uitgeschreven zo als leidraad, maar zelfs dan heb ik de motivatie/inspiratie niet. Alles klinkt gewoon slecht wat ik op papier zet en weet niet zo goed hoe ik daar vanaf kom nu

Misschien eerst gewoon proberen te schrijven zonder er wat van te verwachten? Al is dat niet makkelijk natuurlijk. Het niet naar die stem luisteren is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
    Helaas weet ik niets wat altijd werkt hiervoor, behalve dat focus verleggen soms kan helpen. Of in baby steps werken.

[ bericht aangepast op 9 mei 2025 - 19:35 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Omatikaya schreef:
    Dan heb je je wekenlang mentaal voorbereid op in het weekend examens nakijken, kom je er nu achter dat er WEER een testcorrectie is en je pas maandagavond kan beginnen?? En dan donderdag meteen havo??? Hallo...

Ah wat zuur zeg, daar gaat je planning gelijk :(

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Wauw. De eerstvolgende keer dat mijn vriend en ik een dag samen vrij zijn is letterlijk 1 juni. De laatste dag was Pasen, maar toen was ik ziek. En we wonen nota bene samen 😭

[ bericht aangepast op 9 mei 2025 - 21:52 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dat was een emotionele avond 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ergens wel een beetje spijt dat ik het gestart heb. Kan m'n kont nog niet keren of ik kom het weer tegen, gods.

Hoe de fuck werkt dit anti-vliegengordijn van de Action?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hype voor zo! Ben te moe om heen en weer te lopen voor 10 minuten ergens zitten, maar it is gonna be fun!

En dat deze week drie mensen aan mij vroegen of ik voor Les mis heb gewerkt vanwege mijn vest is ook erg fun.xD (would have been awesome though)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Derks schreef:
    Hoe de fuck werkt dit anti-vliegengordijn van de Action?

Uh, het heeft een magnetische strip.

Yamato schreef:
    (...)
    Uh, het heeft een magnetische strip.

Ik bedoelde meer het ophangen, er zit geen handleiding bij en er zitten punaises bij maar die kan ik niet in m'n aluminium kozijn prikken