Iemand noemde net mijn eczeem.. Nu hoop ik maar dat het minder zichtbaar was bij stage. Het is al minder dan het zonder beetje foundation is at least, maar de droge huid blijft wel wat helaas. En nu twijfel ik ook aan hoeveel hier nog van zichtbaar is/ zal zijn, maar tenminste heb ik kunnen laten zien dat ik dacht aan het opbergen van dingen. Ik had alleen iets ietstje anders achter kunnen laten dan in een hurry, ik wist alleen even niet meteen hoe. En ik hoor waarschijnlijk pas donderdag feedback hierop..
Pff. Niet mijn beste dag vandaag, maar morgen will be fun at least!
En:
Catmint schreef:
(...)
Geen idee, heb mn ideetjes voor laatste chapters uitgeschreven zo als leidraad, maar zelfs dan heb ik de motivatie/inspiratie niet. Alles klinkt gewoon slecht wat ik op papier zet en weet niet zo goed hoe ik daar vanaf kom nu
Misschien eerst gewoon proberen te schrijven zonder er wat van te verwachten? Al is dat niet makkelijk natuurlijk. Het niet naar die stem luisteren is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Helaas weet ik niets wat altijd werkt hiervoor, behalve dat focus verleggen soms kan helpen. Of in baby steps werken.
[ bericht aangepast op 9 mei 2025 - 19:35 ]
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn