•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Typisch weer. Wil ik bellen om wat dingen te regelen, krijg ik te horen dat ze gesloten zijn. Noemen de tijdstippen waartussen ik kan bellen. Ik belde op het juiste tijdstip??

M’n oor is echt fucked 🙃
    Gwn weer helemaal dicht en ontstoken 🥲

let the fears you have fall away

Ben ik te open geweest over de actieplannen? Maybe.
    En damn it. Waarom lukt dit nog niet optimal met de cues?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lupinus schreef:
    (...)

Hij was bij Eva Jinek! Dus ik ben daar in het publiek gaan zitten en na de uitzending heb ik heeeel veel geluk gehad en was ik een van de misschien echt maar vijf mensen die een foto/handtekening hebben kunnen bemachtigen :Y)

Dat is echt gaaf! Geniet van het nagenieten! :Y)

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Deze stress is niet normaal, gelukkig is het nu iets rustiger. Maar ik heb nog steeds last van de naweeën van gisteren. Dat heeft ontzettend veel energie gekost. Ik heb er nog steeds hoofdpijn van en ik voel me ontzettend moe..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Iemand was met een decoupeerzaag een metaalplaat aan het mishandelen, mooi niet dat ik daarbij ga werken. Ik ga morgenochtend vroeg wel weer als het hopelijk gewoon leeg is.

Do it scared, but do it anyway.

Oké, hoe de fuck ga ik bergen maken op deze kaart hmmm

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ben bij Karen Damen's show, en ik hoor al Nederlanders om me heen. Funny dat ik niet de enige ben die dacht dat dit niet erg ver weg van Nederland/mij was.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik denk dat ik Bumble heb uitgespeeld zonder de eindbaas te verslaan (ontmoeten) of zo

Maar hoe de fuck ontmoet je mensen in het echte leven die je niet elke dag op werk ziet

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Ik denk dat ik Bumble heb uitgespeeld zonder de eindbaas te verslaan (ontmoeten) of zo

Maar hoe de fuck ontmoet je mensen in het echte leven die je niet elke dag op werk ziet

Lokale clubs/verenigingen voor hobbies en sport?

Rassalentar schreef:
    (...)
    Lokale clubs/verenigingen voor hobbies en sport?
    Ik ben bijna twee jaar geleden lid geworden van de lokale jeu de boulesvereniging? Met een gemiddelde leeftijd van... laten we zeggen 75? :'D

(nee, maar misschien idd wel, alleen geen idee wat hahahaha) (volgend jaar ga ik weer een dag minder werken, dus hopelijk heb ik er dan ook de energie voor haha)

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Ik ben bijna twee jaar geleden lid geworden van de lokale jeu de boulesvereniging? Met een gemiddelde leeftijd van... laten we zeggen 75? :'D

(nee, maar misschien idd wel, alleen geen idee wat hahahaha) (volgend jaar ga ik weer een dag minder werken, dus hopelijk heb ik er dan ook de energie voor haha)

Mogelijk dat de soort vereniging wel invloed heeft op hoe goed het aansluit ;p In de twee keer dat ik in het buitenland was voor langere tijd had ik geluk bij spelletjeswinkels om mensen te leren kennen (D&D, trading card games etc.), maar dat moet je maar net interesseren.

30 euro down the drain 🤡🤡🤡

Dramatic

I just met my favourite author and didn’t even make a fool of myself. 🥺
    Aaa, 3 gesigneerde boeken nu, waaronder mijn fave ;-;

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Me to me: STOP MET AAN JE GEZICHT TE PULKEN!!!!!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL