•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Nu naar bed gaan en waarschijnlijk niet nog even AO3 kunnen lezen feels bad.. Mijn katten nu naast me wint het absoluut!
    Maar misschien is een avond niet nachtbraken ook een goed idee, programmeren en gamen kan morgen ook nog. Al lonkt Hades 2 wel..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wekker over 5 uur? 😭😭😭😭😭😭😭

[ bericht aangepast op 30 april 2025 - 1:03 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Één blog. Twintig mailtjes. Is het na deze week dan ein-de-lijk klaar?

Omnia mutantur, nihil interit

Derks schreef:
    Wekker over 5 uur? 😭😭😭😭😭😭😭

Ik voel deze gif

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Okeokeoke ik heb er weer zin in. Twenty One Pilots! 🥹❤️

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Gezien ik compleet gemist had dat NaNoWriMo gaat stoppen heb ik m'n data maar geïmporteerd naar een andere site. Samenvattinkjes teruglezen is toch wel beetje raar dan. Cringe soms, maar sommige dingen klinken ook wel beetje leuk om weer iets mee te doen eigenlijk. Was al lang vergeten waar het verhaal over ging eigenlijk, maar toch

Catmint schreef:
    Gezien ik compleet gemist had dat NaNoWriMo gaat stoppen heb ik m'n data maar geïmporteerd naar een andere site. Samenvattinkjes teruglezen is toch wel beetje raar dan. Cringe soms, maar sommige dingen klinken ook wel beetje leuk om weer iets mee te doen eigenlijk. Was al lang vergeten waar het verhaal over ging eigenlijk, maar toch

oeh welke site?

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ik wil buiten zitten in de zon, maar ik ga ook weer lezen op de iPad, fok. #FirstWorldProblems.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Laleah schreef:
    (...)

oeh welke site?

Trackbear. Kwam het op reddit tegen. Heeft ingebouwde importeertool voor NaNo

What a day to deal with so much anxiety and body dysmorfia ffs, can we reschedule? (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Flikker toch een eind op. Als je een jaar lang nooit achtervang wilde zijn in mijn werk, heb ik liever dat je je nu ook nergens mee bemoeit, in plaats van dat je allerlei dingen achter mijn rug om gaat doen.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik maak met toch nog zorgen om Loras, al leken zijn longen e.d. wel in orde op de foto's. maar hij is erg sloom en ademt nog raar... /: En pff, hopelijk doet deze 'vriend' straks wel gewoon normaal, want gisteren was kut en dat viel zelfs papa op.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Love m'n nieuwe maandplanner van Greenstory < 3

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL