•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Iemand tips om m'n verhaal eindelijk eens af te schrijven ondanks dat ik alles shit vind eraan en iedere keer dat ik ga schrijven gewoon vast loop? Ik wil het gewoon eens af hebben ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik fluit half onbewust in de keuken het introdeuntje van Bara Bada Bastu.
    M'n vriend uit de slaapkamer: Vi ska bada bastu bastu!
    Love how in sync we are 😂

Ja, dit is heel zwaar. Maar ik kan dit.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    Iemand tips om m'n verhaal eindelijk eens af te schrijven ondanks dat ik alles shit vind eraan en iedere keer dat ik ga schrijven gewoon vast loop? Ik wil het gewoon eens af hebben ;-;

Kan het helpen als iemand meedenkt? Of anders zelf eerst het einde als een losse one shit zien en het later samenvoegen?

--

Laatste stage dag deze week en ik kom mijn bed niet uit. Ik denk dat ik toch moe ben van de eerste indrukken en lange dagenw eer I guess?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Inigo schreef:
    I just met my favourite author and didn’t even make a fool of myself. 🥺
    Aaa, 3 gesigneerde boeken nu, waaronder mijn fave ;-;

WAT GAAF

Welke auteur en welke boeken?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hoe snel je toch dingen voor elkaar krijgt als je niet meteen overprikkeld en anxious wordt in. Ik had alles dat ik moest hebben binnen 15 minuten nu er gewoon niemand was om rekening mee te houden ^^

Do it scared, but do it anyway.

Wieeeeh ik word blij van de WvW :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Net twee uur gratis grof vuil kunnen storten gewoon op de hoek van de straat vanwege een verhuisinitiatief van de woningbouw. Ben nu wel een beetje dood, maar dit heeft ons zeker 2 of 3 auto ritten naar de milieustraat gescheeld ^^

Do it scared, but do it anyway.

Omatikaya schreef:
    Ik denk dat ik Bumble heb uitgespeeld zonder de eindbaas te verslaan (ontmoeten) of zo

Maar hoe de fuck ontmoet je mensen in het echte leven die je niet elke dag op werk ziet

Stappen, vriendin!
    Super cliché, maar het kan echt op de meest random momenten gebeuren. Op verjaardagen/feestjes van vrienden die hun kennissen hebben uitgenodigd, in de trein, in de gym, wie weet komt er ineens een superleuke collega bij je werken... Probeer er voor open te blijven staan! <3

[ bericht aangepast op 9 mei 2025 - 12:17 ]

hodie mecum eris in paradiso

Mainstream volksmuziek. Okè, duidelijk. 🐱

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    (...)

WAT GAAF

Welke auteur en welke boeken?

Joe Abercrombie 🥺
    Ik heb nu 2 verschillende edities van The Devils, beide gesigneerd + ik heb gister mijn copy van Before They Are Hanged laten signeren met een dedication erbij. Die laatste is toch wel mijn favoriete boek ooit denk ik. 😭

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik in een grote bestelwagen durfde te rijden. (:

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

escuella schreef:
    (...)
    Stappen, vriendin!
    Super cliché, maar het kan echt op de meest random momenten gebeuren. Op verjaardagen/feestjes van vrienden die hun kennissen hebben uitgenodigd, in de trein, in de gym, wie weet komt er ineens een superleuke collega bij je werken... Probeer er voor open te blijven staan! <3
    Stappen, ik???!!!! 😂

Protect the people.

Taire schreef:
    (...)
    Kan het helpen als iemand meedenkt? Of anders zelf eerst het einde als een losse one shit zien en het later samenvoegen?

--

Laatste stage dag deze week en ik kom mijn bed niet uit. Ik denk dat ik toch moe ben van de eerste indrukken en lange dagenw eer I guess?

Geen idee, heb mn ideetjes voor laatste chapters uitgeschreven zo als leidraad, maar zelfs dan heb ik de motivatie/inspiratie niet. Alles klinkt gewoon slecht wat ik op papier zet en weet niet zo goed hoe ik daar vanaf kom nu

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Omatikaya schreef:
    (...)Stappen, ik???!!!! 😂

Hehehe 😏😏

hodie mecum eris in paradiso