•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik. Haat. Immomakelaars.

help

Caverna schreef:
    (...)

Ik hoop zo dat je op een gegeven moment schijt hebt aan wat anderen van je vinden, want dat verdien je ❤️ Heel veel van jouw berichten zijn dat anderen van alles van je vinden en ik vind dat zo verdrietig, want daardoor doe je niet wat je zelf wilt en belangrijk vindt. Terwijl je dat wel verdient ❤️

Dat is lief van je! En yes, ik denk wel iets te veel na over wat anderen van me vinden. Maar dat betekent niet dat ik niet al redelijk doe wat ik zelf wil hoor. Dus geen zorgen!

-
    Dat ik twee studieadvies achtige dingen af moet wachten deze week (of langer), maakt me zenuwachtig. Zeker met de chaos van de klas lately. Hopelijk kunnen ze daar omheen kijken en inzien dat werkchaos anders is dan tiener-op-school-chaos. En hopelijk tellen mijn oudere examens nog mee!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Spanningshoofdpijn is klote

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

En dan vertel je je mentorklas dat je fanfiction schreef... wat een les hahahah

Protect the people.

Ik ga huilen als ik mijn CPE heb gehaald, maar ook als ik hem niet heb gehaald.... er wordt sowieso gehuild (':

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Omatikaya schreef:
    En dan vertel je je mentorklas dat je fanfiction schreef... wat een les hahahah

Hahahaha hoe reageerden ze? XD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik doe zo hard mijn best, can i please have some payoff? 🥺

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:
    (...)

Hahahaha hoe reageerden ze? XD
    Ze vonden het best grappig, hahaha. En toen vertelde ik dat ik nog steeds aan RPG'en doet met vriendinnen en een meisje (de schat) heel lief van 'Oh, wat leuk mevrouw!!' <3

Protect the people.

Dit weer is echt Hels. Ik kan niet wachten tot het voorbij is.

SCORPlO schreef:
    Ik ga huilen als ik mijn CPE heb gehaald, maar ook als ik hem niet heb gehaald.... er wordt sowieso gehuild (':

Ohh ik krijg gelijk weer de rillingen als ik aan CPE denk. Succes!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Update 24601 van deze vriendschap: he is back in the air en wil over dingen praten vanavond. Hij kan nog steeds zijn eigen dingen niet helemaal inzien though, dus let's see how this goes..
    Tijd voor wat For Good en Defying Gravity in de auto geloof ik.
    Edit: en ik stuur hem iets wat voor iemand anders bedoeld was. Smooth, Anne

[ bericht aangepast op 12 mei 2025 - 19:20 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

ndndnd waarom trek ik altijd weirdo’s aan..
    wtf was dit voor een situatie

let the fears you have fall away

En de nominatie van miskoop van het jaar gaat naar het Action anti-insect vliegendeurgordijn.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mate. Ik heb zo geen interesse in jou als voorheen. You've gotten boring and fucking mainstream. Ik ken zo een boel anderen met dezelfde persoonlijkheid als jij.

[ bericht aangepast op 12 mei 2025 - 19:34 ]

Derks schreef:
    En de nominatie van miskoop van het jaar gaat naar het Action anti-insect vliegendeurgordijn.

Omg huuln :(
    Ik ga mijn vakantiegeld uitgeven aan een op maat gemaakt plisséhordeur, ook omdat ik klaar ben met Action horren.

No growth of the heart is ever a waste