•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Update over said "friend"; Na 5 dagen geen antwoord of iets krijg ik om half 11 gisteravond ineens een bericht dat ze 'na lang denken' tot de conclusie is gekomen dat deze vriendschap niet sustainable is en dat 'het alleen maar over jou, jouw gevoelens en jouw issues gaat (begrijp me niet verkeerd, die mogen er dan ook zeker zijn) waardoor je mij, mijn gevoelens en issues compleet aan de kant schuift'. Vervolgens komt ze af met 1 heel specifiek ding waarbij ze zegt dat ze mijn reactie daarop niet kon waarderen en dat dat soort dingen (ik heb geen idee wat voor andere dingen, want dat is nooit gedeeld met mij) ervoor zorgen dat ze minder van haar leven deelde met mij. Ohja, en ze zegt dat ik mijn eigen graf heb gegraven door deze soort reacties. I don't even know welke.

Er zijn amper gesprekken geweest over dat ze iets niet fijn vindt van wat ik doe of hoe ik me gedraag en nu wil ze het maar gewoon afkappen. Lekker volwassen dit... Gelukkig heb ik psycholoog vanmiddag, dus kan ik het daar bespreken en mijn antwoord op haar ook toetsen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Update over said "friend"; Na 5 dagen geen antwoord of iets krijg ik om half 11 gisteravond ineens een bericht dat ze 'na lang denken' tot de conclusie is gekomen dat deze vriendschap niet sustainable is en dat 'het alleen maar over jou, jouw gevoelens en jouw issues gaat (begrijp me niet verkeerd, die mogen er dan ook zeker zijn) waardoor je mij, mijn gevoelens en issues compleet aan de kant schuift'. Vervolgens komt ze af met 1 heel specifiek ding waarbij ze zegt dat ze mijn reactie daarop niet kon waarderen en dat dat soort dingen (ik heb geen idee wat voor andere dingen, want dat is nooit gedeeld met mij) ervoor zorgen dat ze minder van haar leven deelde met mij. Ohja, en ze zegt dat ik mijn eigen graf heb gegraven door deze soort reacties. I don't even know welke.

Er zijn amper gesprekken geweest over dat ze iets niet fijn vindt van wat ik doe of hoe ik me gedraag en nu wil ze het maar gewoon afkappen. Lekker volwassen dit... Gelukkig heb ik psycholoog vanmiddag, dus kan ik het daar bespreken en mijn antwoord op haar ook toetsen.

Ik snap echt dat dit je raakt en dat het voelt alsof het ineens uit de lucht komt vallen. Tegelijkertijd vraag ik me af — is het mogelijk dat zij wel signalen heeft gegeven, maar dat jullie elkaar op dat vlak gemist hebben? Niet om jouw gevoel te ondermijnen, maar soms groeien mensen langzaam uit elkaar zonder dat iemand dat bewust wil.

Yamato schreef:
    (...)
    Ik snap echt dat dit je raakt en dat het voelt alsof het ineens uit de lucht komt vallen. Tegelijkertijd vraag ik me af — is het mogelijk dat zij wel signalen heeft gegeven, maar dat jullie elkaar op dat vlak gemist hebben? Niet om jouw gevoel te ondermijnen, maar soms groeien mensen langzaam uit elkaar zonder dat iemand dat bewust wil.

Zou kunnen, maar waarom kap je het dan ineens zo af in plaats van het uit te spreken en proberen uit te praten? Dat snap ik niet zo goed.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ineens komt dat besef binnen dat ik al bijna 2 jaar niet heb gewerkt 😔 Onvoorstelbaar

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    (...)
    Zou kunnen, maar waarom kap je het dan ineens zo af in plaats van het uit te spreken en proberen uit te praten? Dat snap ik niet zo goed.

Misschien voelde ze zich op een gegeven moment niet meer echt gehoord, ook al was dat nooit jouw bedoeling. Niet dat het dan oké is om zomaar alles af te kappen, maar soms trekken mensen zich terug als ze het gevoel hebben dat er geen ruimte is voor hun kant van het verhaal. Het maakt het niet minder pijnlijk voor jou, maar het zou kunnen verklaren waarom ze het zo plotseling heeft afgekapt.

I don't get wtf birds are so happy about at 5 o'clock in the fucking morning.

Zo moe omfg. Twee dagen nakijken takes its toll

Protect the people.

Yamato schreef:
    I don't get wtf birds are so happy about at 5 o'clock in the fucking morning.

Wanna trade for the frogs under my window that are trying to get sum and therefore literally scream all night

|| I told you not to play with the misfit toys ||

~i want to criiiii

if i say it in a singsong voice its not real and the breakdown cant get to me lallalalaaa

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    ~i want to criiiii

if i say it in a singsong voice its not real and the breakdown cant get to me lallalalaaa

Here for you <3

OT: als mijn buren niet gaan stoppen, ga ik het idee om te verhuizen écht nog serieus nemen

Even the smallest can change the course of the future

Zoya schreef:
    (...)
    Wanna trade for the frogs under my window that are trying to get sum and therefore literally scream all night

Sure, I love frogs. Een verandering aan mijn dagelijkse dosis bird noises.

Frodo schreef:
    (...)

Here for you <3

OT: als mijn buren niet gaan stoppen, ga ik het idee om te verhuizen écht nog serieus nemen

Misschien moet je ook een box in je tuin zetten en luide musicalmuziek spelen

help

Pffffff eindelijk op de bank, even ontprikkelen en tot rust komen, want die mensen zijn echt ongelooflijke energiezuigers. Thank god dat dit mijn laatste groepsproject voor een studie ooit is.

Lupinus -> Fantabulosa

Dit is toch gewoon geen leven… Ik ben er zo ontzettend zat van. Elke dag maar proberen te genieten van de allerkleinste dingen, blij proberen te zijner de fluitende vogeltjes of een lekker ontbijtje. In plaats van genieten van gezelligheid, spelletjes, sporten, en vooral vrijblijvendheid om gewoon dingen te doen zonder na te denken of je er weer een enorme terugval van gaat hebben en hoe je dat moet voorkomen of beperken en daardoor eigenlijk nergens meer echt van kunnen genieten. Ik wil gewoon een leven leiden, in plaats van aan huis en aan bed gekluisterd zijn en me de hele dag ruk voelen en alle leuke dingen en mensen missen…

Ik wil gewoon heel hard huilen en vastgehouden worden door iemand die tegen me zegt dat alles goedkomt

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt