•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    Verreweg het meest onrealistische aan tv is dat mensen thuis chillen in respectabele kleding. Ain't no way I'm going to wear pants in my own home wtf. Een legging en een oversized shirt is het beste dat ik kan doen, sorry onverwachte bezoekers aan mijn deur (cat)

Boeiend. Al is het de fucking warmte dat mij zo laat kleden, honestly. Like they never dress like that. [geen aanval op jou maar humanity being stupid lol]

Zoya schreef:
    Verreweg het meest onrealistische aan tv is dat mensen thuis chillen in respectabele kleding. Ain't no way I'm going to wear pants in my own home wtf. Een legging en een oversized shirt is het beste dat ik kan doen, sorry onverwachte bezoekers aan mijn deur (cat)

Ik chill dus best vaak gwn in mn spijkerbroek op de bank of thuis hahaha oeps 🫣 vind dat dus vaak lekkerder dan in een joggingbroek

crazy and i know it 🙃

[ bericht aangepast op 13 mei 2025 - 13:21 ]

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    (...)

Ik chill dus best vaak gwn in mn spijkerbroek op de bank of thuis hahaha oeps 🫣 vind dat dus vaak lekkerder dan in een joggingbroek

crazy and i know it 🙃

Joy, with all due love and respect... what the fuck 😂

[ bericht aangepast op 13 mei 2025 - 13:29 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Catmint schreef:
    (...)
    En nog steeds geen response of nieuw bericht van haar. Idk what she's playing at of waarom ze het een goed idee vindt om me gewoon te negeren na zo'n moeilijk/zwaar gesprek - zonder aan te geven dat ze even space wil ofzo - maar de mix van disappointment, verdriet en woede is niet meer leuk. Ik probeer er niet aan te denken, maar zo ga je toch niet met iemand om die je je bestie noemt? Communiceer als er iets aan de hand is, don't ghost someone.

Honestly, ik zou het nu gewoon even laten rusten. Misschien heeft zij die stilte ook nodig om dingen op een rijtje te zetten, of is ze simpelweg overweldigd. Je emoties zijn helemaal begrijpelijk, dat komt zeker over in alles wat je schreef. Maar soms helpt het om even afstand te nemen, tot jij ook weer iets meer rust voelt en de situatie wat meer bedaard. Soms hebben mensen gewoon wat ruimte nodig na zo'n intens gesprek, ook al voelt dat als ghosten.

Yamato schreef:
    (...)
    Honestly, ik zou het nu gewoon even laten rusten. Misschien heeft zij die stilte ook nodig om dingen op een rijtje te zetten, of is ze simpelweg overweldigd. Je emoties zijn helemaal begrijpelijk, dat komt zeker over in alles wat je schreef. Maar soms helpt het om even afstand te nemen, tot jij ook weer iets meer rust voelt en de situatie wat meer bedaard. Soms hebben mensen gewoon wat ruimte nodig na zo'n intens gesprek, ook al voelt dat als ghosten.

Ja, alleen is het nogal kut dat iemand je niet eens een berichtje gunt met 'hey, ik neem ff wat space' oid. Vooral als die persoon jou als bestie definieert. Dat doet me vooral pijn nu en maakt het 'ghosten' erger. I get it, maar een kort berichtje lijkt me toch te doen? Zeker omdat ik dacht dat we op het punt waren dat we soort van goed konden maken, dat de laatste dingen gezegd zouden worden en dan niks meer.

[ bericht aangepast op 13 mei 2025 - 14:49 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Derks schreef:
    (...)

Yep, zou ik ook willen maar huurhuis. It's a sad knock life.

Haha same bro, maar kopen ga ik toch nooit kunnen, yolo :'))

No growth of the heart is ever a waste

Helemaal scheel door nakijken

Protect the people.

im so tired i feel physically ill

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zoo bang voor het schooladvies en wat uni gaat zeggen.
    Vandaag ging het in elk geval een beetje chaotisch, maar beter dan vorige week! En de efteling vannochtend was goede positieve energy.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik weet dat het de eerlijkste beslissing was om mijn gegevens door te geven na het rijden van deze lakschade, ook al was de auto zo dik dat ze de kosten duidelijk kon dragen - in tegenstelling tot ik met mijn inkomentje van 600 euro per maand. I did the right thing, so why do I feel like shit?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

lustforlife schreef:
    (...)

crazy and i know it 🙃

Hier nog iemand! Ik vind mn spijkerbroeken echt niet zo vervelend zitten. Vind het teveel moeite om me om te kleden hahahaha 🫣

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Vandaag chill thuis nagekeken want had geen lessen, maar ugh ik vind echt dat ik minimaal één dag uitgeroosterd moet worden om dit nakijkwerk te fixen... vwo is min of meer bijna klaar, maar dan moet de havo nog ;-;

Protect the people.

Waarom is de mensheid toch soms zó verrot 🥲

Oké autorijden ging best goed, en de overstekende ganzenfamilie is ook gewoon volledig in leven (sorry ongeduldige mensen achter mij)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

En.. ik heb spijt van het hier blijven en morgen 1,5 uur eerder weg moeten gaan.. Misschien dat ik toch zo nog wat gw even speel voor mezelf, want ik ben echt nog te wakker.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn