•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

De auto door de wasstraat gehaald. Hè fijn dat ie weer helemaal schoon - kan ik echt van genieten🙈. Kop koffie drinken bij mijn ouders. Gezellig.
    Loop ik terug naar mijn auto. Vogeldiarree. Eén kant van de auto HE-LE-MAAL vol vogelschijt. Kutvogel(s) 😂 Zoek de volgende keer ff een andere auto uit… (A)

Oké dus, mijn psycholoog raadt me aan om dit bericht te sturen. Ik heb ervoor gezorgd dat er geen gaslighting, blaming oid in gezien kan worden, omdat ik dat totaal niet ermee bedoel ook. Maar waarom krijg ik dan zulke kut antwoorden terug? Ik wilde gewoon m'n feelings sturen, zonder dat ik erbij zet 'en dit en dat en dit doe jij waardoor ik me zo voel', maar gewoon genuine een 'ik ga je missen en hoop dat je me niet vergeet als je een jaar aan de andere kant van de wereld zit'. Why?

[ bericht aangepast op 7 mei 2025 - 10:43 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik wil gewoon in de zon zitten en m'n boek lezen, ben echt helemaal klaar met dit project...

Do it scared, but do it anyway.

SCORPlO schreef:
    Lord, give me strength to not pick at my face the next few days, amen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

It's giving bi panic aa

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Massages, pilates onder werktijd... slowly restoring my sanity

Omnia mutantur, nihil interit

Oké. Ik verwacht niet dat wat ik gisteren heb gedaan erg verkeerd was gelukkig! Big drama averted, en ze snappen dat ik misschien iets over iets anders gesaved heb. Wel grappig dat mijn onderzoekende aard nu al naar boven komt.

En met een andere stagaire een leuk gesprek gehad tijdens lunch. Dus geen slecht begin I guess.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Fijn dat ik toegang heb tot het hele voorgaande onderzoek, werkt alleen niet zo lekker dat de vorige student echt een groot deel (alles?) van haar opnames en dat soort data niet opgeslagen heeft....

Do it scared, but do it anyway.

Waarom moet alles zo negatief en waarom moet er zo een tweedeling zijn 😔

let the fears you have fall away

Was er vanochtend om 3:45 NL-tijd uit en straks om 19:30 UK-tijd nog naar Wicked lol. I’m dedddddd.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

"Ga je ook examentraining geven?"

Boi ik werk daar al drie jaar 😭

Maar dan kom je erachter dat de mensen voor die externe training allemaal studenten zijn en dat er zeker eentje examen heeft gedaan in 2020 en dat dus ook die ene zeer knappe dude die boeken leest in de bus (!!!) heel waarschijnlijk zeker weten 5 jaar jonger is 😭

Protect the people.

Inigo schreef:
    Was er vanochtend om 3:45 NL-tijd uit en straks om 19:30 UK-tijd nog naar Wicked lol. I’m dedddddd.

Wicked thooooo 😱😍

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Wicked thooooo 😱😍

Ja dat wel! 😭 Holding on for dear life 😭

Inigo schreef:
    (...)
    Ja dat wel! 😭 Holding on for dear life 😭

Sterkte en heel veel plezier alvast!! ✨️

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Sterkte en heel veel plezier alvast!! ✨️

Dank u! <3

—

Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer disappointing S3 van The White Lotus wordt, holy crap. (: